Особистий кабінет

Про нас

Страховий брокер ProInsurance не лише допомагає обрати необхідні страхові програми від надійного страховика. Ми працюємо для того, щоб зробити вашу страховку оптимальною за ціною та якістю і гарантуємо повний супровід протягом дії договору страхування.

ProInsurance - PROфесійно. PROзоро. PRO страхування
  • 23 роки на страховому ринку
  • Досвідчені спеціалісти з профільною медичною та технічною освітою
  • Власний відділ з врегулювання страхових подій
  • Індивідуальний підхід

Приватним клієнтам

Захист власного майна від псування, крадіжки та інших різноманітних ризиків є однією з непростих завдань сьогодні. Страховий брокер допоможе з вибором якісної страховки.
Детальніше
Найпростіший спосіб отримання якісної медичної допомоги за доступною ціною - це страхування здоров'я. Досвідчені фахівці страхового брокера підкажуть, як укласти відповідний договір страхування.
Детальніше
Швидко застрахувати свій автомобіль і цивільну відповідальність автовласника можна в будь-якій страховій компанії. Але швидко отримати компенсацію не в кожній. ProInsurance допоможе з вибором.
Детальніше

Наші переваги

Тендери

Опис послуги

Тендер в страхуванні – це прийняття складного рішення. Наші фахівці знайдуть індивідуальний підхід і допоможуть розібратися в усіх нюансах страхового ринку і його пропозицій.

Детальніше

блог

Автотранспорт за кордоном

Від початку повномасштабних військових дій на території України близько 5 мільйонів громадян були  змушені покинути свою домівку і виїхати за кордон.

Більшість з них перетинало кордон на автомобілях. На разі значна кількість українців залишаються в різних державах Європи та керують автівками.

Тож хочемо звернути увагу на особливості керування автомобілем в країнах Європи  та розглянути розбіжності з правилами в Україні.

Якщо ви ще не виїхали за кордон, а тільки маєте намір радимо Вам підготувати ваш автомобіль, документи та деякі речі:

  • документ про реєстрацію транспортного засобу,
  • водійське посвідчення,
  • обов’язковий поліс страхування «Зелена картка». Буде дешевше придбати в Україні враховуючи весь термін поїздки,
  • знак «UA», що кріпиться на задньому склі,
  • інструменти на випадок несправності авто,
  • запаску та домкрат,
  • вогнегасник,
  • знак аварійної зупинки,
  • аптечку з актуальним терміном придатності,
  • каністру наповнену бензином для уникнення проблем з заправкою.

Що стосується правил дорожнього руху, то згідно з Віденською конвенцією 1968 року більшість країн Європи користуються схожими нормами та правилами, як і в Україні.

Ось деякі з особливостей:

  • Немає різниці між «випередженням» та «обгоном». Тобто треба бути уважним при наявності знаку «Обгін заборонено».
  • Наприклад, у Франції та Німеччині, при здійсненні різкого гальмування авто, заведено передавати «аварійкою» сигнал про те, що потік зупиняється або різко гальмує.
  • В багатьох країнах, приклад Польща, при появі пішохода біля переходу вже варто зупинитись і дозволити прохід «зеброю», ще до того як на неї зроблено крок.
  • В Австрії на  круговому русі поступатися дорогою варто тому, хто заїжджає на коло, а не тому, хто по ньому рухається. А в деяких країнах забороняється вмикати поворотник при виїзді на коло.
  • У Німеччині заборонене тонування лобового скла автівки .
  • А знак зупинки автобуса в Німеччині позначають літерою «Н».
  • Треба бути дуже обережним з дотриманням швидкісних режимів, тому що в багатьох країнах Європи можуть накласти штраф навіть за перевищення швидкості лише на 1 км/год. І штрафи в порівнянні з українськими значно вищі.

Також варто зазначити, що в Європі поширені платні дороги та тунелі, в’їзди до окремих екологічних зон. Краще заздалегідь прокладати маршрути та бути готовим до додаткових витрат.

При постійному користуванні автомобілем в Європі, треба знати як і де можна здійснити стоянку, заправити пальне і які діють швидкісні обмеження.

Якщо ви хочете залишитись з українськими номерами в країнах Європейського союзу, то строк перебування авто тільки 6 місяців. По закінченню терміну потрібно покинути межі ЄС і знову повернутися. В іншому випадку потрібно перереєструвати номер, розмитнивши там авто. Або, звісно, можна придбати новий автомобіль в ЄС.

А щоб гарантувати уникнення додаткових фінансових витрат при аварійній ситуації закордоном, рекомендуємо перевірити чи покриття вашого договору КАСКО поширюється  не тільки на межі України. Той, хто не має такої страховки, може оформити її через Проіншуренс, в надійній страховій компанії з розширеним покриттям.

читати 28.07 2022

Зміна умов обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів

Згідно рішення Моторно-транспортного страхового бюро України з липня місяця змінюються умови страхування автоцивілки.
По-перше, змінилося страхове покриття договорів.
Спочатку нагадаємо, яким воно було до застосування нових умов:

  • до 130 000 гривень на одного потерпілого за шкоду, заподіяну майну;
  • до 260 000 гривень на одного потерпілого за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю.

Наразі нові страхові суми збільшені на 23% і становлять:

  • до 160 000 гривень на одного потерпілого за шкоду, заподіяну майну;
  • до 320 000 гривень на одного потерпілого за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю.

Для ринку страхування автомобілів це суттєвий плюс, що дозволяє більш справедливо компенсувати заподіяну шкоду потерпілим під час ДТП. І мінімізувати випадки неповної виплати коштів для ремонту транспортного засобу або лікування постраждалих, у зв’язку з високим рівнем цін на запчастини та медичне лікування.

По-друге, раді повідомити, що ліміт страхової виплати згідно європротоколу збільшиться з 50 000грн до 80 000 грн.
Це значно знизить навантаження на державні органи, що фіксують ДТП і пришвидшить оформлення на місці пригоди.

МТСБУ звертає увагу власників авто, що використовувати європротокол (в паперовій чи електронній формі) вони можуть за таких обставин:

  •  учасниками ДТП є не більше 2-х транспортних засобів,
  •  відсутні травмовані (загиблі) в ДТП люди,
  •  водії-учасники ДТП мають поліси ОСЦПВ,
  •  наявна згода водіїв транспортних засобів-учасників щодо обставин ДТП,
  •  у водіїв відсутні ознаки алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів.

У разі невиконання хоча б однієї з зазначених умов, виклик відповідного підрозділу Національної поліції для оформлення ДТП є обов’язковим.

Маємо зазначити, що закономірним є те, що такі позитивні тенденції в умовах страхування вплинули і на формування трохи вищих цін для автоцивілки. Проте такі вкладення дають можливість вберегти вас від значно більших фінансових втрат.

Хай Ваша дорога буде безпечною, а страховий брокер «Проіншуренс» попіклується щодо оформлення полісів ОСЦПВ та інших видів автострахування для Вас.

читати 5.07 2022

Ми працюємо!

Дорогі клієнти та партнери!

Сьогодні Україна переживає надважкі труднощі!
І не дивлячись на це, Страховий брокер Proinsurance продовжує працювати!
Наше головне завдання, як і 23 роки поспіль, бути надійним помічником для наших клієнтів, професійно та сумлінно надавати послуги та виконувати обов’язки у сфері страхування.

Proinsurance розуміє, що складні часи впливають на фінансове середовище всієї країни. Без сумніву, і на страховому ринку відбуваються зміни.
Нашим партнерам доводиться приймати важливі рішення щодо умов і наповнення існуючих страхових продуктів. Частина страхових компаній була змушена призупинити покриття по деяким видам страхування, а інші створюють нові, адаптовані під ситуацію, продукти. Ми постійно на звязку з нашими партнерами для отримання актуальної інформації та швидкої взаємодії.

Також, поважаємо рішення клієнтів, які, наразі, не мають фінансової можливості продовжити страхування. Сподіваємось, що такі незручності тимчасові. З нашого боку ми робимо все можливе, щоб запропонувати оптимальні умови страхування, в умовах воєнного стану. Активно залучаємо диджиталізацію при формуванні продуктів, щоб наші клієнти могли оперативно отримувати послуги страхування, знаходячись у безпеці.

Віримо, що цей кризовий час – це шлях до кращих змін. А поки, наш обовязок підтримувати наших клієнтів, страховий ринок та економіку країни.
Пам’ятайте, що кожна людина і кожна компанія сьогодні – це основа фінансового зростання та рушійна сила змін в добробуті країни.
Все буде, Україно! Все буде, страхування!

читати 28.06 2022

Дайджест новин страхового ринку

Пропонуємо новий дайджест новин ринку страхування на початок лютого 2022 року.

Середній термін врегулювання ОСАЦВ в Україні за збитки, заподіяні майну, скоротився до 67 днів

Середній термін врегулювання (з дати ДТП) за шкоду, заподіяну майну за вимогами ОСАЦВ в Україні, становить 67 днів, що на п’ять днів менше ніж у 2 кварталі 2021 року. У системі прямого врегулювання збитків середній термін врегулювання становить 38 днів. Це також на п’ять днів швидше, ніж минулого кварталу.

Частка вимог, врегульованих у строк до 60 днів з дати ДТП, становить 57,5% (покращення на 5,1 процентних пункти), у строк до 90 днів — 77,7%, що на 3,6 процентних пункти краще за показники минулого кварталу.

За січень-вересень 2021 року страховики врегулювали майже 40,8 тис. вимог постраждалих у ДТП, за якими сплатили 881 млн. грн. відшкодувань. Показник кількості врегульованих вимог зріс на 13%, порівняно з 3 кв. 2020 р., суми виплат – на 25%.

НБУ затвердив план відновлення фінансової стабільності “УАСК АСКА”

Національний банк України за наслідками позапланової інспекційної перевірки затвердив план відновлення фінансової стабільності «УАСК АСКА».
Нагадаємо, що у жовтні минулого року Національний банк провів позапланову інспекційну перевірку “УАСК АСКА”. Результати перевірки засвідчують порушення страховиком вимог законодавства про фінансові послуги. Зокрема, страховик у відсутності достатньо прийнятних активів до виконання страхових зобов’язань та необхідного обсягу активів поглинання збитків, які можуть виникнути надалі. Крім того, страхова компанія не дотримується протягом тривалого часу обов’язкових вимог до платоспроможності. Це створює ризик неповного та несвоєчасного виконання зобов’язань за договорами страхування.
Результатом виконання затвердженого плану відновлення фінансової стабільності має стати приведення у відповідність діяльності «УАСК АСКА» до вимог законодавства, а саме обов’язкових вимог до платоспроможності до 30 червня 2022 року. Затвердження плану відновлення фінансової стабільності не позбавляє страховика виконання своїх зобов’язань за договорами про надання фінансових послуг. Рішення про застосування заходу набуло чинності з 31 січня 2022 року.
Раніше стало відомо, що SCM досягла домовленостей щодо продажу “УАСК АСКА” страхової компанії VUSO. Після завершення угоди планується об’єднання “УАСК АСКА” та СК “ВУСО” під єдиним брендом VUSO. Усі зобов’язання перед партнерами та клієнтами АСКА збережуться та виконуватимуться у повному обсязі (і в період проведення угоди, і після об’єднання). Об’єднана компанія збереже поточні послуги АСКА та розширить перелік послуг для клієнтів.

Іншуртех-компанія використовує AI та комп’ютерний зір для оцінки пошкоджень застрахованих будівель

Іншуртех-компанія Tractable зосередила свою увагу на страхуванні будівель після того, як вийшла на ринок автострахування за допомогою своєї технології комп’ютерного зору, яка може оцінювати збитки та ремонт для оптимізації страхових виплат.
З запуском Tractable AI Property будь-хто, хто має смартфон, тепер може використовувати цю технологію для оцінки зовнішнього стану пошкодженого майна, просто відправивши фотографії на платформу Tractable.
Як тільки фотографії відправляються в Tractable, його AI може оцінити розмір видимих ​​збитків і передати його страховику домовласника, процес, який раніше займав дні або навіть місяці в зоні лиха, щоб людина могла вийти та оцінити шкоду.
Фактично, AI Property вже був випробуваний у польових умовах: японська страхова компанія MS&AD Insurance використала цю технологію під час сезону тайфунів у Японії у 2021 році, а у жовтні вона використовувалася для опрацювання реальних претензій.
Пошкодження на відкритому повітрі – це лише початок.
Tractable заявляє, що вже працює над розширенням свого охоплення,  додавши до нього пошкодження всередині приміщень  після заливу та  пожежі.

Страховий ринок Польщі за 9 місяців 2021 року зріс на 7% – до 10.9 млрд євро

Обсяг премій польського страхового ринку становив 50.9 млрд. злотих (10.9 млрд євро) на кінець вересня 2021 року, збільшившись майже на 7% порівняно з аналогічним періодом 2020 року. За щоквартальними ринковими даними, опублікованими Органом фінансового нагляду Польщі (KNF), виплати місцевих страховиків зросли на 2.9% р/р до 30.2 млрд злотих або ~ 6.5 млрд євро.
У сегменті страхування життя як премії, так і виплати демонстрували зростання: премії склали 16.6 млрд злотих, що на 7.4% більше за р/р, а обсяг виплат збільшився на 5.5% до 13.5 млрд злотих. Відзначається помітне зростання продажів, особливо у страхуванні захисту, на що, безумовно, вплинула пандемія та побоювання поляків за своє життя та здоров’я та здоров’я своїх близьких. Пандемія також вплинула зростання смертності, що призвело до збільшення виплат допомоги.

Незважаючи на зростання вартості збитків, середня премія з ОСАЦВ знижується. На кінець третього кварталу 2021 року вона склала 486.8 злотих, що на 2% менше, ніж роком раніше. У той же час середні збитки ОСАЦВ збільшилися на 5.7% до 8367.7 злотих.
У випадку автокаско середня премія після третього кварталу склала 993.4 злотих, збільшившись на 1% в порівнянні з попереднім роком. У той же час, середня вартість однієї претензії збільшилася на 7% до 6 984.6 злотих.
На кінець третього кварталу 2021 року польські страховики отримали чистий прибуток у розмірі 5.3 млрд злотих (~1.15 млрд євро), що на 2.3% більше, ніж на рік раніше. Водночас, місцеві страховики сплатили до державного бюджету майже 1 млрд злотих (215 млн євро) прибуткового податку.

Збитки від страхового шахрайства в Росії у 2021 році перевищать $68 млн

Згідно зі статистикою, за 2021 рік проблема страхового шахрайства в Росії залишається актуальною і серйозно впливає на ситуацію в тих регіонах, де недостатньо ефективно налагоджено спільну роботу страховиків, органів правопорядку та місцевої адміністрації. Про це повідомили представники Всеросійської спілки страховиків (ВСС).
У поліцію за виявленими ознаками страхового шахрайства за підсумками 9 місяців 2021 року страховики подали 7150 заяв на загальну суму збитків понад 3,7 млрд рублів. Зі 100% поданих заяв про шахрайство 89% припадає на ОСАЦВ, всього 8% на каско, лише 2% на життя та здоров’я, лише 1% на майно та відповідальність. Якщо дивитися за сумою збитків, то 57% припадає на сферу ОСАЦВ, 22% на каско, 18% на майно, 3% на життя та здоров’я.
Страховики очікують, що до кінця року подібних заяв буде подано не менше 10 тисяч, а сума збитків за ними перевищить 5 млрд  рублів.
Шахрайство поступово виходить за межі сфери ОСАЦВ і поширюється на інші види страхування. Наявність високого рівня страхового шахрайства в регіоні — це лише верхівка айсберга, яка є тривожним сигналом для того, щоб оцінити всі соціально-економічні фактори та становище суб’єкта в цілому.

Джерело: forinsurer.com

читати 5.02 2022