Особистий кабінет

Про нас

Страховий брокер ProInsurance не лише допомагає обрати необхідні страхові програми від надійного страховика. Ми працюємо для того, щоб зробити вашу страховку оптимальною за ціною та якістю і гарантуємо повний супровід протягом дії договору страхування.

ProInsurance - PROфесійно. PROзоро. PRO страхування
  • 22 роки на страховому ринку
  • Досвідчені спеціалісти з профільною медичною та технічною освітою
  • Власний відділ з врегулювання страхових подій
  • Індивідуальний підхід

Приватним клієнтам

Захист власного майна від псування, крадіжки та інших різноманітних ризиків є однією з непростих завдань сьогодні. Страховий брокер допоможе з вибором якісної страховки.
Детальніше
Найпростіший спосіб отримання якісної медичної допомоги за доступною ціною - це страхування здоров'я. Досвідчені фахівці страхового брокера підкажуть, як укласти відповідний договір страхування.
Детальніше
Швидко застрахувати свій автомобіль і цивільну відповідальність автовласника можна в будь-якій страховій компанії. Але швидко отримати компенсацію не в кожній. ProInsurance допоможе з вибором.
Детальніше

Наші переваги

Тендери

Опис послуги

Тендер в страхуванні – це прийняття складного рішення. Наші фахівці знайдуть індивідуальний підхід і допоможуть розібратися в усіх нюансах страхового ринку і його пропозицій.

Детальніше

блог

Страхування школярів. Про які договорах страхування варто задуматися батькам

Не так давно ми розповідали про те, як підготувати майбутнього першокласника до школи і самим батькам бути готовими до нового етапу життя дитини. Сподіваємося, період адаптації до школи пройшов успішно, і вона вже стала другою домівкою для вашої дитини.

У цьому випуску блогу ми докладніше торкнемося питання страхування дітей, про який вже згадували, і докладніше розповімо, які види страхування дітей існують і коли яку страховку варто купити.

Страхування від нещасного випадку

Страхування «від нещасного випадку» передбачає виплати не тільки якщо стався забій або перелом, але й при отруєнні хімічними речовинами, отруйними рослинами, ліками, утопленні, асфіксії, укусах тварин, змій і отруйних комах, кліщовому енцефаліті, правцю, опіках, ураження блискавкою або електричним струмом, обмороженню, переохолодженню.

Важливо звернути увагу на страхову суму і таблицю сум виплат при різних проблемах зі здоров’ям – дешева страховка зазвичай передбачає невеликі виплати.

Коли варто купувати страховку від нещасного випадку?

Багато батьків вважають, що страховку від нещасного випадку потребують тільки діти-спортсмени або ті, хто відрізняється непосидючістю. Насправді захоплення дитини і його темперамент не завжди пов’язані з частотою травм. Впасти, послизнувшись на льоду, обпектися гарячою сковорідкою, випадково отримати укус оси може будь-яка людина, великий і маленький, так що страховки потрібні всім.

Медичне страхування дітей

Існує медичне страхування для дітей. У цьому випадку страхова компанія забезпечує як оплату медичних консультацій, так і ліки, профілактику і багато інших опцій в залежності від пакета. Зазвичай страхові компанії не укладають договори медичного страхування немовлят і маленьких дітей, а ось оформити такий пакет зі шкільного віку – правильна стратегія. Добре, коли у батьків є можливість застрахувати всю родину одночасно.

Коли варто купувати поліс медичного страхування дітей?

Поки наша система державної медичної допомоги реформується, отримання якісної медичної допомоги під питанням. Важко записатися й до сімейного лікаря,  не кажучи вже профільних фахівців. Медстраховка допоможе батькам витрачати менше часу на пошук лікарів і вистоювання в чергах, дасть можливість лікуватися у хороших фахівців, так що це актуально для будь-якої сім’ї.

Накопичувальне страхування дітей

Накопичувати на майбутнє і захищати зараз – такі можливості дають накопичувальні програми лайф-страхування. Страхова компанія акумулює страхові платежі, щоб через кілька років (зазвичай 10-15) у вашої дитини був капітал на навчання або початок бізнесу. А поки він підростає страховка «береже» гаманці батьків – якщо дитина отримає травму або захворіє (перелік хвороб – найширший), то страхова компанія виплатить кошти на лікування і відновлення.

Коли варто купувати поліс накопичувального страхування дітей?

Якомога раніше, якщо хочете накопичити побільше.

Зацікавилися? Фахівці Proinsurance проконсультують вас з питань дитячого страхування і допоможуть підібрати вид і тип страховки, а також надійну страхову компанію.

читати 3.09 2021

Підсумки ринку і ТОП-20 лідерів ОСЦПВ за другий квартал 2021 року

Кількість укладених договорів ОСЦПВ в другому кварталі 2021 року склало 2,4 млн шт.,  що на 8,5% більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Сума страхових премій становить 1,9 млрд грн (+ 14,9% до показника 2 кв. 2020). Про це повідомляє видання Forinsurer з посиланням на дані МТСБУ.

Страховики ОСЦПВ врегулювали майже 43 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими заплатили 862 млн  грн страхового відшкодування. Показник кількості врегульованих вимог виріс на 40% в порівнянні з 2 кварталом 2020 року, суми виплат зросли на 46%.

Перше місце за сумою отриманих страхових премій займає СГ «ТАС», в ТОП-3 також увійшли НАСК «ОРАНТА» та «Княжа». Трійка страховиків-лідерів за кількістю врегульованих вимог і сумі відшкодування: СГ «ТАС» (5,2 тис. шт.), НАСК «ОРАНТА» (3,8 тис. шт.) та «УПСК» (3,1 тис. шт .).

Лідером за кількістю укладених договорів стала НАСК «ОРАНТА» з показником 305,4 тис. шт. У першій трійці також СГ «ТАС» (284,9 тис. шт.) І «Княжа» (159 тис. шт.).

ТОП за кількістю і сумою страхових виплат за 2 кв:

  1. «ТАС»
  2. НАСК «ОРАНТА»
  3. «УПСК»
  4. «Княжа»
  5. «ПЗУ Україна»
  6. «ВУСО»
  7. «Альфа-Гарант»
  8. «АRX»
  9. «ІНГО»
  10. «Кредо»

Ще цікавим для колег і клієнтів може бути ТОП-10 страховиків за показником оперативності врегулювання випадків до 60 і 90 днів з дати ДТП:

  1. «ВУСО» 80,2% (врегульовано за 60 днів) і 87,52% (врегульовано за 90 днів відповідно)
  2. «Альфа Страхування» 77,4% і 87,33% відповідно
  3. «Юнівес» 76,3% і 83,14% відповідно
  4. «ТАС» 74,6% і 83,35% відповідно
  5. «УНІКА» 74,5% і 84,96% відповідно
  6. «Інтер-Поліс» 74,1% і 83,97% відповідно
  7. «Княжа» 74,0% і 83,68% відповідно
  8. «Український страховий стандарт» 73,9% і 89,19% відповідно
  9. «Мотор-Гарант» 72,6% і 88,110% відповідно
  10. «АRX» 72,3% і 82,8% відповідно
читати 31.08 2021

Як стати успішним брокером

Ця стаття буде корисною для наших колег-страхових брокерів (страхових посередників), або для тих, хто тільки збирається пов’язати своє життя з консультуванням з питань страхування.

Перше та найголовніше у професії – це постійне навчання. Брокер повинен добре розумітися на фінансових питаннях як з теоретичної, та й з практичної точки зору, а не тільки знати, які страхові продукти пропонують страховики, й у чому їхні відмінності.

Якщо ви готові навчатися та докладати зусиль для отримання інформації – у вас є шанс досягти успіху у професії.

Пропонуємо ще п’ять порад, щоб закріпити успіх.

1. Будьте присутні у інтернеті

Пандемія навчила багато людей спілкуватися, робити покупки та отримували важливу інформацію у соцмережах та інтернеті загалом. Буде неправильно не скористатися цим каналом для інформування потенційних клієнтів про важливі для них послуги страхування.
Можна розробити власний сайт-візитку, що містить детальну інформацію про ваш бізнес, послуги та найкращі способи зв’язатися з вами, але дешевше використовувати соціальні медіа, щоб розпочати розмову про страхування. Звісно, у соцмережах потрібно не рекламувати себе напряму (такий підхід спрацює тільки у класичній зовнішній рекламі, або у контекстній рекламі в інтернеті) – тут потрібно вистроювання діалогу з клієнтом починаючи з самого початку – з формування довіри. Тож зміст постів для фейсбуку та інстаграму повинен насамперед бути корисним для читачів. Готуйтеся писати аналітику, огляди, ділитися лайфхаками, новинами галузі, говорити про здоров’я, накопичення та ризик-менеджмент.

2. Будуйте зв’язки

Побудова зв’язків є одним з найважливіших  завдань брокера. Перший крок до цього  – участь у місцевих групах, наприклад, вашої громади, активність у бізнес-мережах, галузевих організаціях. Але тут важливий принцип взаємообміну – будьте готові давати громаді та її членам стільки уваги, скільки вони потребують, й тоді тільки розраховувати на початок діалогу з вами, як з продавцем страхових продуктів. Використовувати спільноту тільки як площадку для самопросування дуже не рекомендується.

3. Будьте відкриті

«Комунікація – найважливіший навик, яким повинен володіти будь-який лідер», – вважає підприємець-мільярдер Річард Бренсон. Ця цитата, звісно, не тільки про керівників підприємств, вона про будь-якого підприємця, який хоче завойовувати серця клієнтів. Тому використовуйте всі канали комунікацій, які доступні сьогодні. Це може бути телефон, електронна пошта, месенджери. Завжди будьте готові розповідати про себе, страхування загалом та страхові продукти, з урахуванням того, хто саме перед вами – ваша сусідка-пенсіонерка, матуся шкільного товариша вашої дитини, підприємець середньої руки або успішний бізнесмен. Усім їм потрібно страхування, але чи укладуть вони договір, залежить тільки від ваших навичок переконувати. Тож знайдіть ресурси, які допоможуть вам зміцнити навички усного та письмового спілкування та самопрезентації. Пам’ятайте, агент не повинен бути надмірно агресивним у своїх пропозиціях. Важливіше застосовувати здоровий глузд та відчувати потреби та емоції інших.

4. Підтримуйте належний рівень енергії

У роботі страхового агента прийдетеся обов’язково стикатися зі стресом, тож стресовитривалість, впевненість у собі та наполегливість є ключовими для досягнення успіху. Перші роки роботи агента можуть вимагати праці у вихідні дні, багато зустрічей, не всі з яких ведуть до укладання угод. Також треба бути готовим до відмов, вони можуть бути болючими, якщо «ні» поведеться слухати від рідних або знайомих, яким ви презентували ідею страхування так блискуче, як ви тільки можете. Впевненість у собі допоможуть підтримати психологічні вправи, які навчать цінувати досягнення, та звертати увагу тільки на позитивну сторону невдач. Займайтесь спортом та хобі, які відвернуть від неприємних думок. Звичайно, на початку роботи вам також допоможуть поради більш досвідчених спеціалістів, які можуть підтримати вас у будь-якій складній ситуації. Добре, якщо у компанії-брокера, до якої ви плануєте долучитися, є програма супроводу молодих кадрів та система наставництва (в нас в ProInsurance вона успішно діє).

5. Стимулюйте людей розповідати про вас та ваші послуги

Ідеальною може бути ситуація, якщо ваші клієнти без примусу чи прохання з вашого боку самі будуть рекомендувати ваші послуги  друзям, родині та колегам. Це найпотужніше джерело нових клієнтів, тому що думці найближчих людей в нас заведено довіряти найбільше. Але «створити» таких добровільних рекламних агентів непросто, та стимулювати цей процес знижками, або іншими преференціями неправильно. Просто будьте найкращими у свої справі, розповідайте про себе самі та будьте впевнені, що те саме зроблять й ваші клієнти, публічно чи у сімейному колі.

Якщо ви хочете спробувати себе у ролі страхового агента та відчуваєте, що це ваше – телефонуйте до нас. Найкращих кандидатів ми запросимо на співбесіду.

Автор – Катя Майєр

читати 30.08 2021

Як вибрати страхову компанію для страхування авто (КАСКО)

Страхування автомобіля (КАСКО) – один з найдорожчих видів страхування. Однак, він й один з найпопулярніших. Автомобіль  – дорогий в експлуатації, але ремонтувати його ще дорожче, а ДТП, крадіжки, випадкові пошкодження зустрічаються досить часто. Використовуючи прагматичний підхід, багато хто готовий заплатити 5-10 відсотків вартості автомобіля, щоб страхова компанія, в разі його пошкодження, оплатила ремонт, а при крадіжці – відшкодувала вартість вкраденого. Привчають до страхування автомобіля й  банки, які дають кредити під покупку нових авто тільки за умови страхування КАСКО.

З огляду на вартість страхування, дуже важливо вибрати таку страхову компанію, яка дозволить отримати страхове відшкодування з найменшими бюрократичними перепонами, швидко, і в повному обсязі.

Звичайно, варто вивчати й конкретний договір страхування КАСКО. Але перш, ніж до них дійде справа, потрібно вибрати надійну страхову компанію. Тому що навіть самий вигідний договір в не дуже професійній компанії означатиме, що ви викинули гроші на вітер.

Найголовніший лайфхак. Якщо у вас немає часу читати цю статтю, скажімо головне: за порадою про найкращу страхову компанію саме для вашого автомобіля звертайтеся безпосередньо в Proinsurance. Заощадите час, і гроші.

Але знаємо, що багато наших читачів люблять розбиратися у всіх питаннях самостійно. Тому із задоволенням ділимося експертизою про технологію вибору оптимальної страхової компанії для страхування автомобіля.

Перевіряємо ліцензію

Страхування – це діяльність, яка строго регламентується законодавчими актами. Кожен вид страхування – це окрема ліцензія, яку страхова компанія отримує і відновлює в певний період. Наявність ліцензії гарантує, що страхова компанія має право і можливості, як збирати страхові платежі, так і виплачувати страхове відшкодування. Перевірити наявність ліцензії можна як на сайті самого страховика, так і на сайті регулюючої організації. З 2020 року діяльність страхових компаній регулюють Нацбанк. На сайті Нацбанку перевірити дані компанії можна за назвою і ЄДРПОУ.

Перевіряємо дані про компанії в Моторному (транспортному) страховому бюро України

Членство в МТСБУ необхідно для страховиків, які мають ліцензію на страхування автоцивільної відповідальності. Напевно, ви розумієте, що КАСКО і ОСЦПВ – це різні види страхування, хоча і належати до одного виду – моторне страхування. Сайт Моторного (страхового) бюро допоможе нам визначити, чи добре страхова компанія виконує свої обов’язки в цілому.

На сайті МТСБУ нам потрібен розділ «Світлофор» (ось посилання на наочний рейтинг). Тут відповідним кольором – зеленим, жовтим і червоним позначаються компанії, яка відповідно добре, задовільно, погано виконує свої зобов’язання.

Перебування компанії в жовтої та, звичайно, червоній зоні – означає, що деякі проблеми у неї є. Хоча, звичайно, це тільки непряма ознака недостатньо ретельного виконання своїх зобов’язань. Також потрапляння в жовту зону може бути ситуативним, так що краще дивитися дані в динаміці. Інформативним може бути й кількість скарг від клієнтів на конкретну страхову компанію, яку теж оприлюднює МТСБУ.

Вивчаємо рейтинги

Кожен квартал на професійних порталах публікуються рейтинги страхових компаній за різними показниками, в тому числі за рівнем виплат, кількістю укладених договорів, а також суто фінансовими показниками діяльності страхової компанії. Уже можна підбити підсумки за окремими видами страхування, в тому числі й моторним. Звичайною хороші страхові компанії входять в Топ-10, Топ-15 учасників цих рейтингів. Краще дивитися дані в динаміці.

Вивчаємо відгуки

У соціальних мережах, а також на спеціальних ресурсах клієнти страхових компаній часто залишають відгуки про їхню роботу. Цієї інформації не можна стовідсотково довіряти, однак, велика кількість різнотипних скарг означає, що компанія не вміє працювати з запереченнями, слабо реагує на критику, невисоко цінує своїх клієнтів. Це може бути також приводом вибрати іншу страхову для страхування авто.

Контактуємо безпосередньо

Спілкування зі страховою компанією безпосередньо може дати вам остаточну відповідь, чи хочете ви з нею працювати. Швидкість реакції на ваш запит, готовність вислухати та запропонувати саме той продукт, який вам потрібен – ознаки професійної страхової компанії. Однак, не у всіх випадках співробітники страхової компанії зможуть запропонувати вам унікальні умови та знижки.

За особливими умовами, додатковими “клієнтськими смаколиками”, гарантованою допомогою при оформленні документів на виплату, та взагалі із запитом про страхування авто в кращій страхової компанії варто звертатися до брокера. Він стане не посередником між вами і СК, а вашим надійним представником перед страховою компанією і буде працювати тільки на вас.

Завжди раді допомогти.

Автор – Катя Майєр

читати 19.08 2021