Особистий кабінет

Про нас

Страховий брокер ProInsurance не лише допомагає обрати необхідні страхові програми від надійного страховика. Ми працюємо для того, щоб зробити вашу страховку оптимальною за ціною та якістю і гарантуємо повний супровід протягом дії договору страхування.

ProInsurance - PROфесійно. PROзоро. PRO страхування
  • 22 роки на страховому ринку
  • Досвідчені спеціалісти з профільною медичною та технічною освітою
  • Власний відділ з врегулювання страхових подій
  • Індивідуальний підхід

Приватним клієнтам

Захист власного майна від псування, крадіжки та інших різноманітних ризиків є однією з непростих завдань сьогодні. Страховий брокер допоможе з вибором якісної страховки.
Детальніше
Найпростіший спосіб отримання якісної медичної допомоги за доступною ціною - це страхування здоров'я. Досвідчені фахівці страхового брокера підкажуть, як укласти відповідний договір страхування.
Детальніше
Швидко застрахувати свій автомобіль і цивільну відповідальність автовласника можна в будь-якій страховій компанії. Але швидко отримати компенсацію не в кожній. ProInsurance допоможе з вибором.
Детальніше

Наші переваги

Тендери

Опис послуги

Тендер в страхуванні – це прийняття складного рішення. Наші фахівці знайдуть індивідуальний підхід і допоможуть розібратися в усіх нюансах страхового ринку і його пропозицій.

Детальніше

блог

Дайджест новин страхового ринку

Пропонуємо новий дайджест новин ринку страхування на початок лютого 2022 року.

Середній термін врегулювання ОСАЦВ в Україні за збитки, заподіяні майну, скоротився до 67 днів

Середній термін врегулювання (з дати ДТП) за шкоду, заподіяну майну за вимогами ОСАЦВ в Україні, становить 67 днів, що на п’ять днів менше ніж у 2 кварталі 2021 року. У системі прямого врегулювання збитків середній термін врегулювання становить 38 днів. Це також на п’ять днів швидше, ніж минулого кварталу.

Частка вимог, врегульованих у строк до 60 днів з дати ДТП, становить 57,5% (покращення на 5,1 процентних пункти), у строк до 90 днів — 77,7%, що на 3,6 процентних пункти краще за показники минулого кварталу.

За січень-вересень 2021 року страховики врегулювали майже 40,8 тис. вимог постраждалих у ДТП, за якими сплатили 881 млн. грн. відшкодувань. Показник кількості врегульованих вимог зріс на 13%, порівняно з 3 кв. 2020 р., суми виплат – на 25%.

НБУ затвердив план відновлення фінансової стабільності “УАСК АСКА”

Національний банк України за наслідками позапланової інспекційної перевірки затвердив план відновлення фінансової стабільності «УАСК АСКА».
Нагадаємо, що у жовтні минулого року Національний банк провів позапланову інспекційну перевірку “УАСК АСКА”. Результати перевірки засвідчують порушення страховиком вимог законодавства про фінансові послуги. Зокрема, страховик у відсутності достатньо прийнятних активів до виконання страхових зобов’язань та необхідного обсягу активів поглинання збитків, які можуть виникнути надалі. Крім того, страхова компанія не дотримується протягом тривалого часу обов’язкових вимог до платоспроможності. Це створює ризик неповного та несвоєчасного виконання зобов’язань за договорами страхування.
Результатом виконання затвердженого плану відновлення фінансової стабільності має стати приведення у відповідність діяльності «УАСК АСКА» до вимог законодавства, а саме обов’язкових вимог до платоспроможності до 30 червня 2022 року. Затвердження плану відновлення фінансової стабільності не позбавляє страховика виконання своїх зобов’язань за договорами про надання фінансових послуг. Рішення про застосування заходу набуло чинності з 31 січня 2022 року.
Раніше стало відомо, що SCM досягла домовленостей щодо продажу “УАСК АСКА” страхової компанії VUSO. Після завершення угоди планується об’єднання “УАСК АСКА” та СК “ВУСО” під єдиним брендом VUSO. Усі зобов’язання перед партнерами та клієнтами АСКА збережуться та виконуватимуться у повному обсязі (і в період проведення угоди, і після об’єднання). Об’єднана компанія збереже поточні послуги АСКА та розширить перелік послуг для клієнтів.

Іншуртех-компанія використовує AI та комп’ютерний зір для оцінки пошкоджень застрахованих будівель

Іншуртех-компанія Tractable зосередила свою увагу на страхуванні будівель після того, як вийшла на ринок автострахування за допомогою своєї технології комп’ютерного зору, яка може оцінювати збитки та ремонт для оптимізації страхових виплат.
З запуском Tractable AI Property будь-хто, хто має смартфон, тепер може використовувати цю технологію для оцінки зовнішнього стану пошкодженого майна, просто відправивши фотографії на платформу Tractable.
Як тільки фотографії відправляються в Tractable, його AI може оцінити розмір видимих ​​збитків і передати його страховику домовласника, процес, який раніше займав дні або навіть місяці в зоні лиха, щоб людина могла вийти та оцінити шкоду.
Фактично, AI Property вже був випробуваний у польових умовах: японська страхова компанія MS&AD Insurance використала цю технологію під час сезону тайфунів у Японії у 2021 році, а у жовтні вона використовувалася для опрацювання реальних претензій.
Пошкодження на відкритому повітрі – це лише початок.
Tractable заявляє, що вже працює над розширенням свого охоплення,  додавши до нього пошкодження всередині приміщень  після заливу та  пожежі.

Страховий ринок Польщі за 9 місяців 2021 року зріс на 7% – до 10.9 млрд євро

Обсяг премій польського страхового ринку становив 50.9 млрд. злотих (10.9 млрд євро) на кінець вересня 2021 року, збільшившись майже на 7% порівняно з аналогічним періодом 2020 року. За щоквартальними ринковими даними, опублікованими Органом фінансового нагляду Польщі (KNF), виплати місцевих страховиків зросли на 2.9% р/р до 30.2 млрд злотих або ~ 6.5 млрд євро.
У сегменті страхування життя як премії, так і виплати демонстрували зростання: премії склали 16.6 млрд злотих, що на 7.4% більше за р/р, а обсяг виплат збільшився на 5.5% до 13.5 млрд злотих. Відзначається помітне зростання продажів, особливо у страхуванні захисту, на що, безумовно, вплинула пандемія та побоювання поляків за своє життя та здоров’я та здоров’я своїх близьких. Пандемія також вплинула зростання смертності, що призвело до збільшення виплат допомоги.

Незважаючи на зростання вартості збитків, середня премія з ОСАЦВ знижується. На кінець третього кварталу 2021 року вона склала 486.8 злотих, що на 2% менше, ніж роком раніше. У той же час середні збитки ОСАЦВ збільшилися на 5.7% до 8367.7 злотих.
У випадку автокаско середня премія після третього кварталу склала 993.4 злотих, збільшившись на 1% в порівнянні з попереднім роком. У той же час, середня вартість однієї претензії збільшилася на 7% до 6 984.6 злотих.
На кінець третього кварталу 2021 року польські страховики отримали чистий прибуток у розмірі 5.3 млрд злотих (~1.15 млрд євро), що на 2.3% більше, ніж на рік раніше. Водночас, місцеві страховики сплатили до державного бюджету майже 1 млрд злотих (215 млн євро) прибуткового податку.

Збитки від страхового шахрайства в Росії у 2021 році перевищать $68 млн

Згідно зі статистикою, за 2021 рік проблема страхового шахрайства в Росії залишається актуальною і серйозно впливає на ситуацію в тих регіонах, де недостатньо ефективно налагоджено спільну роботу страховиків, органів правопорядку та місцевої адміністрації. Про це повідомили представники Всеросійської спілки страховиків (ВСС).
У поліцію за виявленими ознаками страхового шахрайства за підсумками 9 місяців 2021 року страховики подали 7150 заяв на загальну суму збитків понад 3,7 млрд рублів. Зі 100% поданих заяв про шахрайство 89% припадає на ОСАЦВ, всього 8% на каско, лише 2% на життя та здоров’я, лише 1% на майно та відповідальність. Якщо дивитися за сумою збитків, то 57% припадає на сферу ОСАЦВ, 22% на каско, 18% на майно, 3% на життя та здоров’я.
Страховики очікують, що до кінця року подібних заяв буде подано не менше 10 тисяч, а сума збитків за ними перевищить 5 млрд  рублів.
Шахрайство поступово виходить за межі сфери ОСАЦВ і поширюється на інші види страхування. Наявність високого рівня страхового шахрайства в регіоні — це лише верхівка айсберга, яка є тривожним сигналом для того, щоб оцінити всі соціально-економічні фактори та становище суб’єкта в цілому.

Джерело: forinsurer.com

читати 5.02 2022

Важливе звертання до застрахованих по ДМС

Друзі! Йде зима та передбачувано зростає кількість захворювань грипом та іншими ГРЗ, до того ж ми знову на порозі нової хвилі коронавірусу – за добу 27 січня зареєстровано 34 тисячі хворих на Covid-19. Багато людей скаржаться на безсоння, головний біль, відчуття тривоги. За нашими даними кількість звернень до контакт-центрів та медичних асистансів зросла на більш ніж 50%. Це впливає на швидкість обробки запитів  по програмах ДМС.

Медичні заклади відчувають труднощі з персоналом. На жаль, звичайними стали випадки збільшення часу дозвону до клінік (навіть до великих) до 30 хвилин та більше. Клініки пропонують вільні години запису на наступний день, а часом й через 2-3 дні.

У зв’язку з цим  звертаємось до вас з проханням:

·       Якщо ви не можете зв’язатися зі своєю страховою компанією телефоном, головне, не панікуйте та спробуйте альтернативні способи зв’язку, наприклад, чат-боти, спеціалізовані додатки страховиків, месенджери.

·       Якщо є можливість – перенесіть профілактичні та планові заходи, пов’язані зі здоров’ям.

·       При застуді та симптомах ГРЗ, ГРВІ та СОVІD-19 використовуєте можливості онлайн консультації (телемедицина).

Наші партнери-страхові компанії роблять усе, щоб вчасно обробляти дзвінки та організовувати медичні послуги, тож сподіваємось проблема буде вирішена. Сподіваємось на розуміння!

читати 28.01 2022

Три тенденції управління сімейними фінансами у 2022 році

Пандемія COVID-19 порушила звичний перебіг життя і вже кілька років ми живемо у світі, який навіть уявити не могли. Жорсткішим стало й питання фінансів — карантини знизили дохід багатьох сімей, і це змушує переглядати свої стратегії фінансового планування.

Багато хто минулого року вперше задумався про те, що фінанси треба контролювати. Темою 2021 року стало фінансове планування, в 2022 воно стане ще популярнішим.

Які ще тенденції домінуватимуть?

Тенденція №1: Інвестування у страхування життя

Практично всі страхові компанії, що спеціалізувалися на страхуванні життя в Україні у 2021 році, показали зростання страхових платежів та збільшення кількості клієнтів. Вони очікують, що у 2022 році кількість їхніх клієнтів ще зросте. Їхні очікування не безпідставні. Справді, страхування життя є популярним способом підготовки до складних життєвих сценаріїв. Пандемія показала, що трагедія може статися з будь-якою людиною і фінансова допомога від страхової компанії потрібна, щоб сім’я продовжила жити як звикла, наприклад, якщо йдеться про втрату годувальника. З іншого боку, і у разі позитивного життєвого сценарію страхування життя працює — поліс допомагає накопичити суму на майбутнє (на пенсію, навчання чи бізнес).

Іншими словами поліс потрібен у будь-якому разі — він захищає вашу сім’ю як від фінансової скрути, якщо відбувається щось трагічне, так і дозволяє накопичувати і консолідувати кошти, причому сам собою коштує недорого.

Тенденція №2: Більш широке використання цифрових інструментів під час управління фінансами

Цифрові технології дедалі ширше проникають у сімейний побут. І коли сім’ї перейнялися своїми фінансовими звичками — і ринок реагує на це, пропонуючи не лише персональні, а й сімейні платформи фінансового управління.

Сьогодні такі програми вже автоматизують відстеження бюджету сім’ї в цілому, і багато з них  дозволяє обмінюватися даними, чіткіше відслідковувати витрати коштів.

Деякі програми розробляються для дітей, щоб і вони залучалися до управління фінансовими коштами з ранніх років.

Тенденція №3: Інтерес до інвестування

У 2021 році багато хто задумав про те, що необхідно почати інвестувати. Це заняття перестало бути надзвичайно складним, таємничим і незрозумілим, у тому числі завдяки появі зручних додатків із купівлі ОВДП, практично готових банківських додатків з інвестування в акції, активній роботі інвестиційних фондів та краудфандингових платформ. У 2022 році багато хто зважиться зробити свої перші інвестиції. При інвестиціях у нерухомість, і в цінні папери, і прямому інвестуванні, навіть при накопиченні грошей на депозиті (хоча зараз це практично не дає прибутковості), важливо, щоб інвестувалися не останні гроші, а сім’я мала достатню фінансову подушку безпеки на випадок втрат. Звичайно, багато хто згадає й про майнове страхування, як про варіант фінансового захисту. Варто убезпечити себе від витрат на відновлення житла (страхування будинку та квартири), автомобіля, подумати, чи не настав час застрахувати відповідальність перед сусідами. Страховий брокер Proinsurance завжди готовий порадити вам, які договори страхування і в яких компаніях варто укласти.

Автор – Катя Майeр

читати 17.01 2022

Фінансова грамотність: що таке страхова виплата

Продовжуємо серію публікацій про фінансову грамотність. Сьогодні поговоримо про таке поняття, як страхова виплата.

Здавалося б, це поняття ясно всім, хто укладає договір страхування. Страхова виплата – це сума, яку виплачує страхова компанія застрахованій або особі, зазначеній у договорі, якщо стався страховий випадок.

Але іноді виникає плутанина, наприклад, іноді застраховані говорять про страхову премію, маючи на увазі саме виплату.

Страхова премія – це сума, яку страхувальник сплачує страховій компанії за договором страхування, синонімами іноді виступають «страховий платіж», «страховий внесок». Страхова ж виплата – це сума, яка надходить на рахунок застрахованого, якщо стався страховий випадок, синонім «страхове відшкодування».

Як визначається розмір страхової виплати?

Розмір страхової виплати визначається договором страхування. У разі обов’язкового страхування це суми, закріплені у законі. Якщо йдеться про добровільне страхування, то дані про розміри виплати є невід’ємною частиною договору, з яким страхувальник має познайомитись, перш ніж підписати договір.

Страхова виплата має бути достатньою, щоб привести потерпіле майно у стан, який у нього був до страхової події, але при цьому виплата не може бути більшою за страхову суму. http://www.proinsurance.ua/chto-takoe-strahovaya-summa/

Хто може одержати страхову виплату?

Зазвичай одержувачем виплати є сам застрахований або його довірені особи, наприклад, батьки при страхуванні дітей. Особливий випадок страхових виплат діє при страхуванні відповідальності, а також при медичному страхуванні та страхуванні туристів – якщо укладено такий договір, гроші отримує не той, хто його укладав, а постраждала сторона (при страхуванні відповідальності) або медична установа, яка надає послуги захворілому застрахованому (при ДМС чи туристичному страхуванні).

У ряді випадків – наприклад, при страхуванні життя призначається вигодонабувач, який може отримати страхову суму, якщо застрахований помер та його смерть визнана страховим випадком.

Від чого залежить розмір страхової виплати?

Розмір виплати залежить насамперед від франшизи. Про неї ми писали тут http://www.proinsurance.ua/finansova-gramotnist-shho-take-franshiza/

Страхова виплата може бути зменшена на розмір франшизи. Зазвичай франшиза застосовується у майновому та авто – страхуванні. Якщо ви не хочете отримувати менше при настанні страхової події, можна укласти договір із франшизою 0%, але такий договір коштуватиме дорожче. Якщо в договорі використовується “тимчасова франшиза” (зазвичай у договорах страхування здоров’я від захворювань), зазвичай відмовитися від неї не можна. Це спосіб для компанії убезпечити себе від шахрайських дій.

В автострахування сума виплат коригується ще й за рахунок так званої амортизації. Страхова компанія приймає до розрахунку ціну деталей з урахуванням їхньої амортизації (знос залежно від віку авто). При оцінці ремонту на СТО береться вартість нових вузлів та складових частин, тому реальна ціна відновлення авто та сума збитків, розрахована страховою компанією, можуть відрізнятися.

Однак, якщо ви залучите до питання страхування страхового посередника, наприклад, Proinsurance, ми можемо узгодити це питання зі страховою компанією та запропонувати рішення, зручне як застрахованому, так і страхувальнику.

Чому страхові компанії відмовляють у страхових виплатах?

Трапляються випадки, коли страхова компанія відмовляється виплачувати страхову виплату. Вона дійсно має таке право, якщо страхувальник порушив умови договору.

З випадків, що найчастіше зустрічаються: не вчасно і не в повному обсязі представив інформацію про настання страхового випадку. Зазвичай, за договором, компанію треба повідомляти негайно, як вам стало відомо про страховий випадок. Якщо це сталося не відразу, необхідно підготувати документи, що підтверджують, що в цьому не було злого наміру.

Наприклад, вашу квартиру залили сусіди, але ви були у відрядженні, і дізналися про це лише наступного дня. У такому разі необхідно надати наказ про відрядження, квитки на транспорт тощо.

У застрахованого є багато обов’язків, що він бере він під час укладання договору, вони викладені як у договорі, і у додатках щодо нього.

Всі ці дії потрібно виконати у повному обсязі та у строк, інакше страхова компанія може отримати привід не виплачувати гроші за договором.

Особливий випадок відмови у виплаті – винятки. Ці події також зазначені у договорі. Якщо сталася саме така подія, наприклад, ви отримали на відпочинку травму у стані алкогольного сп’яніння, страхова скоріш за все відмовиться компенсувати вам медичні витрати.

У нечастих випадках подія, через яку ви отримали збитки та зазнали витрат, може бути визнана не страховою, тобто такою, яка не враховувалася під час укладання договору страхування.

Щоб подібного не відбувалося, завжди беріть у союзники страхового посередника Proinsurance – на етапі укладання договору і, звичайно, при його супроводі ми допоможемо вам робити все правильно, за договором та отримати ваші виплати у строк та в повному обсязі.

Автор – Катя Майер

читати 10.01 2022