Особистий кабінет

Блог

Головна / Блог

Страхування школярів. Про які договорах страхування варто задуматися батькам

Не так давно ми розповідали про те, як підготувати майбутнього першокласника до школи і самим батькам бути готовими до нового етапу життя дитини. Сподіваємося, період адаптації до школи пройшов успішно, і вона вже стала другою домівкою для вашої дитини.

У цьому випуску блогу ми докладніше торкнемося питання страхування дітей, про який вже згадували, і докладніше розповімо, які види страхування дітей існують і коли яку страховку варто купити.

Страхування від нещасного випадку

Страхування «від нещасного випадку» передбачає виплати не тільки якщо стався забій або перелом, але й при отруєнні хімічними речовинами, отруйними рослинами, ліками, утопленні, асфіксії, укусах тварин, змій і отруйних комах, кліщовому енцефаліті, правцю, опіках, ураження блискавкою або електричним струмом, обмороженню, переохолодженню.

Важливо звернути увагу на страхову суму і таблицю сум виплат при різних проблемах зі здоров’ям – дешева страховка зазвичай передбачає невеликі виплати.

Коли варто купувати страховку від нещасного випадку?

Багато батьків вважають, що страховку від нещасного випадку потребують тільки діти-спортсмени або ті, хто відрізняється непосидючістю. Насправді захоплення дитини і його темперамент не завжди пов’язані з частотою травм. Впасти, послизнувшись на льоду, обпектися гарячою сковорідкою, випадково отримати укус оси може будь-яка людина, великий і маленький, так що страховки потрібні всім.

Медичне страхування дітей

Існує медичне страхування для дітей. У цьому випадку страхова компанія забезпечує як оплату медичних консультацій, так і ліки, профілактику і багато інших опцій в залежності від пакета. Зазвичай страхові компанії не укладають договори медичного страхування немовлят і маленьких дітей, а ось оформити такий пакет зі шкільного віку – правильна стратегія. Добре, коли у батьків є можливість застрахувати всю родину одночасно.

Коли варто купувати поліс медичного страхування дітей?

Поки наша система державної медичної допомоги реформується, отримання якісної медичної допомоги під питанням. Важко записатися й до сімейного лікаря,  не кажучи вже профільних фахівців. Медстраховка допоможе батькам витрачати менше часу на пошук лікарів і вистоювання в чергах, дасть можливість лікуватися у хороших фахівців, так що це актуально для будь-якої сім’ї.

Накопичувальне страхування дітей

Накопичувати на майбутнє і захищати зараз – такі можливості дають накопичувальні програми лайф-страхування. Страхова компанія акумулює страхові платежі, щоб через кілька років (зазвичай 10-15) у вашої дитини був капітал на навчання або початок бізнесу. А поки він підростає страховка «береже» гаманці батьків – якщо дитина отримає травму або захворіє (перелік хвороб – найширший), то страхова компанія виплатить кошти на лікування і відновлення.

Коли варто купувати поліс накопичувального страхування дітей?

Якомога раніше, якщо хочете накопичити побільше.

Зацікавилися? Фахівці Proinsurance проконсультують вас з питань дитячого страхування і допоможуть підібрати вид і тип страховки, а також надійну страхову компанію.

читати 3.09 2021

Підсумки ринку і ТОП-20 лідерів ОСЦПВ за другий квартал 2021 року

Кількість укладених договорів ОСЦПВ в другому кварталі 2021 року склало 2,4 млн шт.,  що на 8,5% більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Сума страхових премій становить 1,9 млрд грн (+ 14,9% до показника 2 кв. 2020). Про це повідомляє видання Forinsurer з посиланням на дані МТСБУ.

Страховики ОСЦПВ врегулювали майже 43 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими заплатили 862 млн  грн страхового відшкодування. Показник кількості врегульованих вимог виріс на 40% в порівнянні з 2 кварталом 2020 року, суми виплат зросли на 46%.

Перше місце за сумою отриманих страхових премій займає СГ «ТАС», в ТОП-3 також увійшли НАСК «ОРАНТА» та «Княжа». Трійка страховиків-лідерів за кількістю врегульованих вимог і сумі відшкодування: СГ «ТАС» (5,2 тис. шт.), НАСК «ОРАНТА» (3,8 тис. шт.) та «УПСК» (3,1 тис. шт .).

Лідером за кількістю укладених договорів стала НАСК «ОРАНТА» з показником 305,4 тис. шт. У першій трійці також СГ «ТАС» (284,9 тис. шт.) І «Княжа» (159 тис. шт.).

ТОП за кількістю і сумою страхових виплат за 2 кв:

  1. «ТАС»
  2. НАСК «ОРАНТА»
  3. «УПСК»
  4. «Княжа»
  5. «ПЗУ Україна»
  6. «ВУСО»
  7. «Альфа-Гарант»
  8. «АRX»
  9. «ІНГО»
  10. «Кредо»

Ще цікавим для колег і клієнтів може бути ТОП-10 страховиків за показником оперативності врегулювання випадків до 60 і 90 днів з дати ДТП:

  1. «ВУСО» 80,2% (врегульовано за 60 днів) і 87,52% (врегульовано за 90 днів відповідно)
  2. «Альфа Страхування» 77,4% і 87,33% відповідно
  3. «Юнівес» 76,3% і 83,14% відповідно
  4. «ТАС» 74,6% і 83,35% відповідно
  5. «УНІКА» 74,5% і 84,96% відповідно
  6. «Інтер-Поліс» 74,1% і 83,97% відповідно
  7. «Княжа» 74,0% і 83,68% відповідно
  8. «Український страховий стандарт» 73,9% і 89,19% відповідно
  9. «Мотор-Гарант» 72,6% і 88,110% відповідно
  10. «АRX» 72,3% і 82,8% відповідно
читати 31.08 2021

Як стати успішним брокером

Ця стаття буде корисною для наших колег-страхових брокерів (страхових посередників), або для тих, хто тільки збирається пов’язати своє життя з консультуванням з питань страхування.

Перше та найголовніше у професії – це постійне навчання. Брокер повинен добре розумітися на фінансових питаннях як з теоретичної, та й з практичної точки зору, а не тільки знати, які страхові продукти пропонують страховики, й у чому їхні відмінності.

Якщо ви готові навчатися та докладати зусиль для отримання інформації – у вас є шанс досягти успіху у професії.

Пропонуємо ще п’ять порад, щоб закріпити успіх.

1. Будьте присутні у інтернеті

Пандемія навчила багато людей спілкуватися, робити покупки та отримували важливу інформацію у соцмережах та інтернеті загалом. Буде неправильно не скористатися цим каналом для інформування потенційних клієнтів про важливі для них послуги страхування.
Можна розробити власний сайт-візитку, що містить детальну інформацію про ваш бізнес, послуги та найкращі способи зв’язатися з вами, але дешевше використовувати соціальні медіа, щоб розпочати розмову про страхування. Звісно, у соцмережах потрібно не рекламувати себе напряму (такий підхід спрацює тільки у класичній зовнішній рекламі, або у контекстній рекламі в інтернеті) – тут потрібно вистроювання діалогу з клієнтом починаючи з самого початку – з формування довіри. Тож зміст постів для фейсбуку та інстаграму повинен насамперед бути корисним для читачів. Готуйтеся писати аналітику, огляди, ділитися лайфхаками, новинами галузі, говорити про здоров’я, накопичення та ризик-менеджмент.

2. Будуйте зв’язки

Побудова зв’язків є одним з найважливіших  завдань брокера. Перший крок до цього  – участь у місцевих групах, наприклад, вашої громади, активність у бізнес-мережах, галузевих організаціях. Але тут важливий принцип взаємообміну – будьте готові давати громаді та її членам стільки уваги, скільки вони потребують, й тоді тільки розраховувати на початок діалогу з вами, як з продавцем страхових продуктів. Використовувати спільноту тільки як площадку для самопросування дуже не рекомендується.

3. Будьте відкриті

«Комунікація – найважливіший навик, яким повинен володіти будь-який лідер», – вважає підприємець-мільярдер Річард Бренсон. Ця цитата, звісно, не тільки про керівників підприємств, вона про будь-якого підприємця, який хоче завойовувати серця клієнтів. Тому використовуйте всі канали комунікацій, які доступні сьогодні. Це може бути телефон, електронна пошта, месенджери. Завжди будьте готові розповідати про себе, страхування загалом та страхові продукти, з урахуванням того, хто саме перед вами – ваша сусідка-пенсіонерка, матуся шкільного товариша вашої дитини, підприємець середньої руки або успішний бізнесмен. Усім їм потрібно страхування, але чи укладуть вони договір, залежить тільки від ваших навичок переконувати. Тож знайдіть ресурси, які допоможуть вам зміцнити навички усного та письмового спілкування та самопрезентації. Пам’ятайте, агент не повинен бути надмірно агресивним у своїх пропозиціях. Важливіше застосовувати здоровий глузд та відчувати потреби та емоції інших.

4. Підтримуйте належний рівень енергії

У роботі страхового агента прийдетеся обов’язково стикатися зі стресом, тож стресовитривалість, впевненість у собі та наполегливість є ключовими для досягнення успіху. Перші роки роботи агента можуть вимагати праці у вихідні дні, багато зустрічей, не всі з яких ведуть до укладання угод. Також треба бути готовим до відмов, вони можуть бути болючими, якщо «ні» поведеться слухати від рідних або знайомих, яким ви презентували ідею страхування так блискуче, як ви тільки можете. Впевненість у собі допоможуть підтримати психологічні вправи, які навчать цінувати досягнення, та звертати увагу тільки на позитивну сторону невдач. Займайтесь спортом та хобі, які відвернуть від неприємних думок. Звичайно, на початку роботи вам також допоможуть поради більш досвідчених спеціалістів, які можуть підтримати вас у будь-якій складній ситуації. Добре, якщо у компанії-брокера, до якої ви плануєте долучитися, є програма супроводу молодих кадрів та система наставництва (в нас в ProInsurance вона успішно діє).

5. Стимулюйте людей розповідати про вас та ваші послуги

Ідеальною може бути ситуація, якщо ваші клієнти без примусу чи прохання з вашого боку самі будуть рекомендувати ваші послуги  друзям, родині та колегам. Це найпотужніше джерело нових клієнтів, тому що думці найближчих людей в нас заведено довіряти найбільше. Але «створити» таких добровільних рекламних агентів непросто, та стимулювати цей процес знижками, або іншими преференціями неправильно. Просто будьте найкращими у свої справі, розповідайте про себе самі та будьте впевнені, що те саме зроблять й ваші клієнти, публічно чи у сімейному колі.

Якщо ви хочете спробувати себе у ролі страхового агента та відчуваєте, що це ваше – телефонуйте до нас. Найкращих кандидатів ми запросимо на співбесіду.

Автор – Катя Майєр

читати 30.08 2021

Як вибрати страхову компанію для страхування авто (КАСКО)

Страхування автомобіля (КАСКО) – один з найдорожчих видів страхування. Однак, він й один з найпопулярніших. Автомобіль  – дорогий в експлуатації, але ремонтувати його ще дорожче, а ДТП, крадіжки, випадкові пошкодження зустрічаються досить часто. Використовуючи прагматичний підхід, багато хто готовий заплатити 5-10 відсотків вартості автомобіля, щоб страхова компанія, в разі його пошкодження, оплатила ремонт, а при крадіжці – відшкодувала вартість вкраденого. Привчають до страхування автомобіля й  банки, які дають кредити під покупку нових авто тільки за умови страхування КАСКО.

З огляду на вартість страхування, дуже важливо вибрати таку страхову компанію, яка дозволить отримати страхове відшкодування з найменшими бюрократичними перепонами, швидко, і в повному обсязі.

Звичайно, варто вивчати й конкретний договір страхування КАСКО. Але перш, ніж до них дійде справа, потрібно вибрати надійну страхову компанію. Тому що навіть самий вигідний договір в не дуже професійній компанії означатиме, що ви викинули гроші на вітер.

Найголовніший лайфхак. Якщо у вас немає часу читати цю статтю, скажімо головне: за порадою про найкращу страхову компанію саме для вашого автомобіля звертайтеся безпосередньо в Proinsurance. Заощадите час, і гроші.

Але знаємо, що багато наших читачів люблять розбиратися у всіх питаннях самостійно. Тому із задоволенням ділимося експертизою про технологію вибору оптимальної страхової компанії для страхування автомобіля.

Перевіряємо ліцензію

Страхування – це діяльність, яка строго регламентується законодавчими актами. Кожен вид страхування – це окрема ліцензія, яку страхова компанія отримує і відновлює в певний період. Наявність ліцензії гарантує, що страхова компанія має право і можливості, як збирати страхові платежі, так і виплачувати страхове відшкодування. Перевірити наявність ліцензії можна як на сайті самого страховика, так і на сайті регулюючої організації. З 2020 року діяльність страхових компаній регулюють Нацбанк. На сайті Нацбанку перевірити дані компанії можна за назвою і ЄДРПОУ.

Перевіряємо дані про компанії в Моторному (транспортному) страховому бюро України

Членство в МТСБУ необхідно для страховиків, які мають ліцензію на страхування автоцивільної відповідальності. Напевно, ви розумієте, що КАСКО і ОСЦПВ – це різні види страхування, хоча і належати до одного виду – моторне страхування. Сайт Моторного (страхового) бюро допоможе нам визначити, чи добре страхова компанія виконує свої обов’язки в цілому.

На сайті МТСБУ нам потрібен розділ «Світлофор» (ось посилання на наочний рейтинг). Тут відповідним кольором – зеленим, жовтим і червоним позначаються компанії, яка відповідно добре, задовільно, погано виконує свої зобов’язання.

Перебування компанії в жовтої та, звичайно, червоній зоні – означає, що деякі проблеми у неї є. Хоча, звичайно, це тільки непряма ознака недостатньо ретельного виконання своїх зобов’язань. Також потрапляння в жовту зону може бути ситуативним, так що краще дивитися дані в динаміці. Інформативним може бути й кількість скарг від клієнтів на конкретну страхову компанію, яку теж оприлюднює МТСБУ.

Вивчаємо рейтинги

Кожен квартал на професійних порталах публікуються рейтинги страхових компаній за різними показниками, в тому числі за рівнем виплат, кількістю укладених договорів, а також суто фінансовими показниками діяльності страхової компанії. Уже можна підбити підсумки за окремими видами страхування, в тому числі й моторним. Звичайною хороші страхові компанії входять в Топ-10, Топ-15 учасників цих рейтингів. Краще дивитися дані в динаміці.

Вивчаємо відгуки

У соціальних мережах, а також на спеціальних ресурсах клієнти страхових компаній часто залишають відгуки про їхню роботу. Цієї інформації не можна стовідсотково довіряти, однак, велика кількість різнотипних скарг означає, що компанія не вміє працювати з запереченнями, слабо реагує на критику, невисоко цінує своїх клієнтів. Це може бути також приводом вибрати іншу страхову для страхування авто.

Контактуємо безпосередньо

Спілкування зі страховою компанією безпосередньо може дати вам остаточну відповідь, чи хочете ви з нею працювати. Швидкість реакції на ваш запит, готовність вислухати та запропонувати саме той продукт, який вам потрібен – ознаки професійної страхової компанії. Однак, не у всіх випадках співробітники страхової компанії зможуть запропонувати вам унікальні умови та знижки.

За особливими умовами, додатковими “клієнтськими смаколиками”, гарантованою допомогою при оформленні документів на виплату, та взагалі із запитом про страхування авто в кращій страхової компанії варто звертатися до брокера. Він стане не посередником між вами і СК, а вашим надійним представником перед страховою компанією і буде працювати тільки на вас.

Завжди раді допомогти.

Автор – Катя Майєр

читати 19.08 2021

Навчитися перед навчанням. Поради батькам учнів молодших класів

Зовсім скоро почнеться новий навчальний рік. Чи радієте  ви  з цього приводу як батьки? А ваші діти? Сподіваємося, що вся родина одностайно чекає 1 вересня, хоча і розуміє, попереду – стреси та складності. Щоб процес адаптації до школи пройшов м’якше, потрібно починати звикати до нових умов заздалегідь, краще прямо сьогодні. Це своєрідне навчання перед навчанням. Ми зібрали корисні поради вчителів і психологів, як і чому краще навчитися перед школою.

Вчімося  вкладатися та прокидатися раніше

Одна з найбільших проблем шкільної адаптації – пробудження в школу. Особливо це важливо для першокласників і молодших школярів.

Налаштовувати режим краще з 4-5 років, але якщо поки це не вдалося, можна спробувати адаптуватися за місяць. Увечері влаштовуйте спокійні ігри та відправляйте дитину в ліжко не пізніше 21.00, звичайно, без телефону під подушкою. Іноді може допомогти особистий приклад. Для дорослих ранній відхід до сну – це не купа недороблених справ, а ефективність і бадьорість з ранку, коли можна зробити набагато більше. Експериментуйте.

Непогано, якщо дитина сама розбереться, в яку пору доби у неї найбільша ефективність – вранці, вдень або ввечері. Тоді легше буде планувати навчальний день і позашкільні навантаження, включаючи підготовку домашнього завдання.

Вчімося долати одноманітність

На жаль, школа – це в основному одноманітні активності (урок \ зміна). Для непосидющих і гіперактивних дітей – це велика проблема. Зазвичай, щоб вчитися було легше, в школі практикують прості розминки протягом трьох-п’яти хвилин один раз у 20 хвилин. Можете ввести розминки в розпорядок і вдома. Нехай ваш  школяр або школярка стрибає на місці, присідає або танцює кілька разів на годину, під час занять, що вимагають зосередження. І навпаки, під час активних занять – вчиться робити паузи зі спокійним диханням і повільними рухами.

Після школи учнів чекає вільний час, але зовсім не такий вільний, як може здатися. Треба встигнути відпочити, зробити уроки, сходити на гуртки, побачитися з друзями. Ну і є обов’язки по дому. Справитися з валом справ може планування. Напередодні ввечері можна спільно скласти список того, що потрібно буде зробити завтра, визначити, скільки часу піде на кожну з цих справ, і розподілити їх по годинах, перемежовуючи приємне з корисним. Наприклад, рішення задачок можна чергувати з прослуховуванням казок, або заняття танцями – з малюванням. Але не потрібно перескакувати від однієї справи на іншу занадто часто, пам’ятайте про важливість концентрації. Можна починати з 25 хвилин занять одного типу, переходячи поступово на 45 хвилин – час уроку.

Ну і звичайно, не забувати про прогулянки.

Вчимося підтримувати один одного

Тут доведеться вчитися батькам. Школа – це десятиліття життя, яке закладає майбутнє. Але це не означає, що треба занадто драматично сприймати дрібні невдачі, які можуть чекати на шляху. Погані оцінки та конфлікти – це хороший привід дійсно встати на сторону своєї дитини, попри те, що вам здається, що він або вона не права. На вас чекає складний тренінг батьківської мудрості.

  • У початковій школі учневі не обійтися без батьківської підтримки. І не тільки в навчанні. Пам’ятайте,  якими  б скромними не були досягнення дітей, їх завжди можна знайти, за що їх похвалити. Не будьте скупі на похвалу, вона дає крила, які потрібні, щоб навчитися досягати своїх вершин.
  • Візьміть за звичку обговорювати складні моменти зі своїм майбутнім школярем, як з дорослою людиною. Так у нього виробиться звичка говорити прямо, не боячись осуду. При цьому ваша дитина завжди повинна відчувати, що може на вас покластися. Діліться своїм досвідом, допомагайте зрозуміти, які варіанти вирішення життєвих завдань існують, але не тисніть і не наполягайте на своїй правоті.
  • Говорити відверто можна в будь-який час  дня, а можна виділити на це хвилинки перед сном – наприклад, в цей час кожного дня ділитися враженнями про проведений день. Важливо дати розуміння, що у діалозі можна вирішити будь-яку проблему і зробити легше тягар будь-якого конфлікту.
  • Завдання школи – підготувати не просто людину, яка зможе скласти тести ЗНО. Зі стін школи повинна вийти людина, у якої немає відрази до навчання, яка знає свої сильні й слабкі сторони та розуміє, як вона хоче розвиватися, яка вміє спілкуватися та відстоювати свою думку. Завдання батьків тут, якщо резюмувати, – підтримувати та оберігати, даючи при цьому йти своїм шляхом. Іншими словами – любити.

Проявити свою любов можна і ще одним способом – застрахувавши дитину. Тоді його травми та хвороби батьки зможуть переживати з меншим стресом, адже страхова компанія компенсує витрати й на лікування, й на відновлення. Батьки, які спокійні за фінансову сторону питання, краще допоможуть дитині пережити складну ситуація, і швидше йти до одужання.

Порадимо вам кращі умови страхування дітей і будемо супроводжувати договір, забезпечивши зручність отримання виплат. Контакти в верхній частині сторінки.

Автор – Катя Майєр

читати 8.08 2021

Чому вам потрібен страховий брокер. Частина II

У першій частині цієї статті ми вже зупинилися на важливих якостях страхового брокера, які роблять його допомогу потрібної і важливої ​​для клієнта.

Це:

  • неупередженість
  • професіоналізм
  • підтримка 24/7

У цьому випуску блогу поговоримо про послуги страхових брокерів і про ситуації, коли вам потрібен страховий брокер.

Коли варто скористатися послугами страхового брокера?

Залучення брокера необов’язково для всіх. Зараз існує чимало добре структурованих сайтів страхових компаній і навіть фінансових агрегаторів, де можна вибирати між подібними пропозиції різних страховиків. Якщо хочете купувати страховку самостійно – у вас є всі можливості. Але знайте, що умови, які вам будуть запропоновані на сайті, будуть досить загальними, тому, якщо ви хочете, щоб покриття відповідало вашим індивідуальним потребам, можливо, краще залучити брокера.

Брокери потрібні для людей, у яких є складні потреби в страхуванні, наприклад:

  • власнику квартири з серйозним ремонтом, якому необхідно, щоб в разі пожежі або затоки, його страховка покривала ремонт;
  • власнику автомобіля, щоб виплати за полісом КАСКО при ДТП робилися швидко і суми вистачало на те, щоб «повернути автомобіль до роботи»;
  • власнику бізнесу, щоб захистити себе і колектив від проблем зі здоров’ям, адже всі розуміють, що людські ресурси є не менш важливими, ніж фінансові.

Але цей список не остаточний. Не забуваємо про страхування життя з можливістю накопичення на пенсію, бізнес або навчання. Хіба це не потрібно будь-якій сім’ї?

Чи потрібен страховий брокер особисто вам?

Дайте відповідь на кілька питань, і кількість відповідей «так» допоможе вам переконатися, що потрібен:

  • у вас є кілька автомобілів або будинків.
  • хочете досконально розібратися в тонкощах страхування і використовувати його ширше або навпаки не хочете розбиратися в страховій тематиці, довіривши це професіоналам.
  • хочете захистити свій бізнес від непередбачених проблем.
  • хочете робити покупки у кількох страхових компаній, не витрачаючи час і сили.
  • хочете індивідуального підходу до обслуговування.

Унікальні послуги, які надають брокери це:

Послуги ризик-менеджменту. Не у всіх є можливість залучити особистого ризик-менеджера для того, щоб оцінити, які сфери бізнесу або життя схильні до найбільшого ризику і як його мінімізувати. А такі послуги користуються попитом не тільки у великого бізнесу. Чим більше значення має те, що ви можете втратити в результаті непередбачених подій (майно, свої накопичення, репутацію, життя), ніж важче відновити ситуацію до початкового стану, тим важливіше не допустити такі ситуації в своє життя, або зменшити негативні наслідки, підготувавшись до них заздалегідь. У цьому можуть допомогти страхові брокери.

Більш широке страхове покриття. Одна страхова компанія може запропонувати вам тільки один поліс: свій. Його часто пишуть для масового ринку, якогось середньостатистичного клієнта, та полис найчастіше неможливо адаптувати до ваших конкретних потреб.

Брокер має можливість, визначивши ваші особливі вимоги, узгодити зі страховиком потрібні вам умови страхування. При цьому брокер допоможе уникнути небезпек недостатнього страхування, а й гарантувати, що ви не платите за непотрібне покриття.

Таким чином, ви отримуєте страховку, так би мовити, на ваших умовах, а не на умовах страховика.

Ціна і гнучкі варіанти оплати. Вартість покупки полісу через брокера в деяких випадках буде нижче, ніж безпосередньо в страховій компанії. Як таке можливо? Все просто: страховики часто призначають брокерам нижчі ставки, ніж клієнту. В цьому є бізнес-розрахунок. Брокери – професіонали, і їх робота – правильно оцінювати ризики своїх клієнтів і знаходити відповідне покриття і відповідну компанію з кращими умовами для конкретної ситуації. Клієнти брокера частіше залишаються повністю задоволені послугами СК, від них надходить менше скарг, у них позитивний досвід роботи зі страховиками, так що вони купують більше страховок і рекомендують робити те ж саме своїм друзям та знайомим.

Сподіваємося, ми відповіли на більшість питань, які виникають у вас, коли ви роздумуєте на тему, чи потрібен вам страховий брокер. Якщо є моменти, які ми ще не висвітлили – із задоволенням відповімо особисто. Контакти вказані в шапці сайту.

читати 2.08 2021

Дайджест новин страхової галузі в липні 2021

Подготовили для вас дайджест страховых новостей, которые привлекли наше внимание в июле. Не претендуем на полноту освещения, но надеемся, что собранная нами информация будет полезной.

Департамент выездных проверок НБУ реорганизован в Департамент инспектирования

Департамент выездных проверок НБУ реорганизован в Департамент инспектирования. Такое изменение в структуре Национального банка направлена на повышение эффективности выполнения функций по планированию, организации и осуществления эффективного надзора в форме инспекционных проверок банков и небанковских финансовых учреждений, а также совершенствования структуры Национального банка.
Также пресс-служба Нацбанка сообщила, что Директор департамента выездных проверок НБУ Денис Новиков завершает работу в Национальном банке (по соглашению сторон). Исполнение обязанностей директора Департамента возложено на Андрея Казака, заместителя директора департамента ̶ начальника первого управления проверок банков и финансовых групп.

МТСБУ хочет увеличить страховые суммы по ОСАГО

МТСБУ обратилось в Национальный банк Украины с предложением пересмотреть страховые суммы (максимальный размер выплаты) по ОСАГО в сторону повышения: до 160 тыс. грн. за вред, причиненный имуществу потерпевшего, и 320 тыс. грн. за вред жизни и здоровью. Также предлагается увеличить лимит выплат по европротоколу до 80 тыс. грн.
Сейчас страховые суммы составляют 130 тыс. грн. и 260 тыс. грн. соответственно, лимит выплат по европротоколу  50 тыс. грн. Последний раз страховые суммы менялись распоряжением Нацкомфинуслуг по представлению МТСБУ в сентябре 2019 года. Размер страховых сумм повышается в соответствии с показателем инфляции, как это установлено действующим законодательством.
По итогам 1 квартала 2021 года на выплаты за вред имуществу, превышающие 130 тыс. грн., приходится 0,65% от общего количества выплат страховщиков ОСАГО, однако сумма таких выплат составляет более 4,3% от общих возмещений.

Swiss Re Institute опубликовал очередной отчет о глобальном рынке страхования

Отчет о глобальном рынке страхования включает объемы премий по странам, уровень проникновения, плотность страхования и ключевые макроэкономические показатели.
Скачать его полностью можно по ссылке World insurance: the recovery gains pace (1.85 MБ).
В отчете в 2021 году прогнозируется, что сильное восстановление мировой экономики после COVID-19 приведет к исторически высокому росту глобального реального валового внутреннего продукта (ВВП) в размере 5,8% в 2021 году. Глобальные страховые премии должны последовать за этим сильным ростом, увеличившись на ожидаемые 3,3% в 2021 году на общую сумму 6,9 трлн долларов. В отчете прогнозируется рост страховых премий на 3,9% в 2022 году. В 2021 году рост страховых премий на ключевых рынках прогнозируется на уровне 6,3% для Китая, 1,7% для США, 2,8% в Западной Европе и 5,6% для развивающихся рынков.
К концу 2022 года Swiss Re прогнозирует, что общие мировые объемы премий впервые в истории превысят 7 триллионов долларов.

Разрушительные наводнения в Германии: убытки составили миллиарды евро

Отрасль страхования и перестрахования ожидает убытков в миллиарды евро в результате катастрофического наводнения в некоторых частях Европы, и это событие может стать одним из самых дорогостоящих эпизодов наводнения за всю историю наблюдений.
Помимо Германии, сильные конвективные штормы и проливные дожди оказали серьезное воздействие на страны Центральной и Западной Европы, а также под угрозой оказались Бельгия, Нидерланды и Швейцария.
В отчете о происшествии Impact Forecasting, подразделения страхового и перестраховочного брокера Aon, сообщается, что тысячи объектов недвижимости были затоплены и названы «сильнейшим региональным наводнением за десятилетия», произошедшее после рекордного уровня осадков.
«Дополнительный ущерб от конвективных штормов и наводнений был отмечен в других местах в Швейцарии, Франции, Люксембурге, Нидерландах, Италии, Польше, Венгрии, Словакии и Чехии. Ожидается, что совокупная стоимость наводнений и штормов в Восточной и Центральной Европе превысит 1 миллиард евро»,  говорится в отчете страхового брокера AON.
Ранее AON предупредил, что погодные катаклизмы могут привести к застрахованным убыткам на сумму более 3,4 миллиарда долларов.
Кроме того, ассоциация немецких страховщиков GDV заявила, что ураганы, наводнения, сильные дожди и град, произошедшие в Германии в этом году, могут сделать его одним из самых разрушительных с 2013 года, когда убытки составили от 8 миллиардов евро до 9 миллиардов евро.
GDV сообщило, что из-за  погоды в июне страховая отрасль потеряла 1,7 миллиарда евро только в Германии, а также повлияла на большую часть Центральной и Восточной Европы.

Украинский рынок ОСАГО: электронные продажи растут быстрее рынка

Украинский рынок ОСАГО в январе-мае 2021 вырос на 14,6% до 2, 7млрд грн, говорится в отчете Моторного (транспортного) страхового бюро Украины.
Страховщики увеличили сбор страховых платежей по электронным договорам обязательного страхования гражданско-правовой ответственности владельцев наземных транспортных средств на 59% до 1,4 млрд грн.
За 5 месяцев страховые компании заключили 3580 000 договоров ОСАГО, что на 9% больше, чем за аналогичный период годом ранее, 1 670 000 договоров были заключены в электронном формате (+ 56%). Общий объем выплаченных страховых возмещений по договорам ОСАГО за январь-май вырос на 31,5% до 1540 000 000 грн. МТСБУ также зафиксировало увеличение количества урегулированных требований о страховом возмещении на 24,5% до 71 тыс., в том числе с использованием «европротокола» – до 25,5 тыс. (+ 33,9%).

Автор – Катя Майєр

читати 22.07 2021

Медичне страхування або страхування здоров’я. У чому різниця, що вибрати?

Здоров’я – це та тема, з якої страховики і страхові брокери стикаються дуже часто. Для України, в якій триває реформування системи надання медичної допомоги, ця тема особливо актуальна. Багато хто цікавиться, як отримати якісне медобслуговування і заплатити за нього менше. Але виникає деяка плутанина, що називати медичним страхуванням (добровільним медичним страхуванням), а що  – страхуванням здоров’я, страхуванням від нещасного випадку.

У страхуванні дійсно застосовується кілька видів полісів з різними покриттям, переліком страхових випадків і особливостями виплати, але всі вони так чи інакше стосуються проблем зі здоров’ям. Розкажемо детально.

Медичне страхування або ДМС

Найголовніша відмінність від інших видів страховок, пов’язаних зі здоров’ям – застраховані по ДМС зазвичай не отримують ніяких виплат, страховка гарантує організацію медичних послуг (запис до лікаря, консультація лікаря, оплата маніпуляцій і ліків, оплата хірургічного втручання). Для цього у страхової компанії є спеціальний штат лікарів та координаторів. Механізм надання медичної допомоги застрахованій по ДМС такий:

– при виникненні будь-яких проблеми зі здоров’ям, клієнт дзвонить в колл-центр, а там вже підбирають для нього лікаря, записують на прийом, при необхідності невідкладної допомоги – викликають швидку або організовують госпіталізацію.

Переваги: ​​1) отримання медичної допомоги стає зрозумілим і легким, не потрібно чекати в чергах, можна вибрати лікарню (з тих, з якими укладено договір)

Недоліки: 1) відносно висока ціна при індивідуальному страхуванні – дешевше страхуватися в корпоративних програмах (колективно), 2) при важких захворювання можуть знадобитися додаткові фінансові кошти, наприклад, на реабілітацію, але страховкою вони не передбачені.

Страхування від нещасних випадків, страхування від критичних захворювань

Клієнт отримує виплату в грошовому вираженні при настанні страхових подій – це може бути як нещасний випадок (перелом, травми, опіки і тп) з госпіталізацією, оформлення інвалідності як наслідка нещасного випадку або без неї, або якщо діагностують критичне захворювання. Також страховим випадком є ​​і смерть застрахованого. Тоді страховий поліс гарантує страхову виплату рідним застрахованого.

Застрахуватися може як одна людина, так і цілий колектив, ціна такого страхування відносно невисока і прив’язана до страхової суми.

Переваги: ​​1) виплата в грошовому вираженні дозволяє самостійно вибрати, на яких лікарів, процедури її можна витратити

Недоліки: 1) суми виплат бувають не надто великими через бажання заощадити на страховому платежі 2) шукати лікарів і лікарні доведеться самостійно.

Страхування життя

Інший варіант страховки здоров’я пропонують лайфові страхові компанії (компанії, в назві який є слово «Життя» або «Life» і які мають відповідні ліцензії). Страховий поліс гарантує виплати при настанні хвороб та інвалідності, страхова виплата виплачується рідним застрахованого в разі його загибелі. Але існують і варіант виплати в разі, якщо з клієнтом нічого поганого не сталося. Іноді розмір такої виплати можна проіндексувати. Тоді такий поліс може стати ще й накопичувальним. Але врахуйте, накопичувальні договори укладаються на десятиліття, хоча при втраті здоров’я виплати робляться відразу ж. Як і при страхуванні від хвороби і НС виплата здійснюється застрахованій особі або його рідним.

Ціна страхування може бути середньої і залежати від переліку ризиків.

Переваги: ​​1) виплати здійснюються у грошовій формі і такою страховкою можна убезпечити себе як від негативного сценарію, так і забезпечити накопичення для себе або близьких (наприклад, на навчання, весілля або організацію бізнесу)

Недоліки: 1) зі страхуванням життя пов’язано чимало забобонів, які заважають користуватися програмами широко 2) відносно висока ціна страхування, але все залежить від переліку ризиків.

Як бачите, кожен з видів страхування має переваги, але сам по собі не є ідеальним. Зате різні типи страховок, пов’язаних зі здоров’ям, можна комбінувати, щоб забезпечити повний захист. Ми в ProInsurance знаємо про це все. Із задоволенням проконсультуємо індивідуальних і корпоративних клієнтів.

Автор – Катя Майєр

читати 15.07 2021