Особистий кабінет

Блог

Головна / Блог / Статті

РЕАЛЬНІ ІСТОРІЇ З ЖИТТЯ СТРАХУВАННЯ

Під час початку повномасштабного вторгнення ворога в Україну більшість бізнесу опинилося в кризових нестандартних умовах діяльності. Доводилось приймати оперативні рішення аби не втратити роками напрацьоване, при цьому рятуючи життя своє і своїх близьких. А головне це те, що наша компанія змогла зберегти зв’язок з клієнтами і стати основною зв’язуючою ланкою для отримання важливої інформації від страхової компанії та надати підтримку в цей непростий час. Це і є основною метою добросовісного страхового брокера.

Хочемо поділитися досвідом нашої співпраці з клієнтами і партнерами:

  • Під час початку воєнних дій, в лютому місяці, співробітник однієї компанії та його сім’я потрапили під обстріл при спробі евакуюватись з Києва. Дружина загинула, син та чоловік отримали вогнепальне поранення. Їх змогли забрати родичі з під Житомира, а потім відправити до Хмельницька на операцію. Але подальше лікування могли надати тільки за кордоном. У співпраці зі страховою компанією ми змогли організувати всю необхідну допомогу потерпілим.
  • Ще у 2014 році під час початку воєнних дій на Донбасі частина автопарку нашого клієнта, яка знаходилась на окупованих територіях, була пошкоджена та викрадена. На той час для страхової компанії такі випадки були виключенням і списувались на пункт форс-мажор і воєнні дії. З нашою допомогою страхова компанія погодилась виплатити клієнту  50% страхової суми за 10 втрачених автомобілів.
  • В період до початку війни у клієнта сталося ДТП з вини іншого учасника. При транспортуванні авто до місця ремонту сталося вже друге ДТП за виною водія клієнта. ДАІ викликати не стали, так як була сума пошкоджень, на перший погляд, до 50тис.грн. Проте СТО порахувало завдану шкоду на більшу суму . Клієнт не міг отримати відшкодування по ОСЦПВ, бо відповідальна страхова компанія була не спроможна в військових умовах зробити виплату. Тому, після звернення до нашого спеціаліста, він  допоміг своїми порадами вирішити питання на користь нашого клієнта.

Ми горді з того, що те що ми робимо вже 23 роки, дозволяє допомагати людям.

читати 12.01 2023

Як холод впливає на організм? Зігріваємось без опалення.

На сьогоднішній день в умовах воєнних подій і постійних обстрілів інфраструктури все більшим стає ризик залишитися без централізованого опалення в будинках та відчувати всю підступність холоду. В такі часи краще завчасно попіклуватися про тепло в своєму будинку та квартирі.

Не варто бачити ситуацію тільки в темному світлі, адже холод, особливо зимовий, може мати і позитивний вплив на людину. Наприклад, в холоді мозок краще отримує доступ до кисню, що прискорює мозкову діяльність. Легше займатись спортом в холодному приміщені, адже знижується запалення і біль у м’язах.

Проте при зниженні температури навколишнього середовища знижується імунітет і збільшується ризик захворіти. Провокуються загострення хронічних захворювань.  Знижується активність, з’являється сонливість, загальна слабкість та швидке виснаження.

Як зігрітись в приміщенні без опалення?

  1. Утеплити вікна, пухирчаста плівка на склі знизить теплообмін.
  2. Утеплити двері вхідні.
  3. Слідкувати за зачиненими дверима та вікнами в під’їздах
  4. Закрити вентиляції, але не там де є газові плити чи газові колонки, це небезпечно для життя.
  5. Підняти штори, відкривши батареї. Приклеїти фольговані елементи за батереями, щоб відбивали тепло в кімнату.
  6. Килими на підлозі та стінах. Не дарма наші бабусі та двдумі так полюбляють килими дома в інтерєрі.
  7. Час для речей надовго забутих  у шафі. Теплі речі згодяться – термобілизна, шерсть, фліс, хутро.
  8. Грілка з гарячою водою у постіль.
  9. Слідкувати за харчуванням, сита людина краще зберігає тепло.
  10. Заходи на покращення кровообігу – спортивні тренування, масажі, танці.

Не нехтуйте заходами аби зігрітися і слід відмітити, що замерзання настає швидше у людей похилого віку та дітей. Ретельніше попіклуйтеся про їх тепло. І хай зігріває вас внутрішній позитивний настрій і близькі люди!

 

читати 12.12 2022

Безпека на дорозі. Частина ІI: Обов’язки і права пішоходів

Більшість ДТП та страхових випадків відбувається за участі пішохода. З настанням короткого світлового дня, проблем з освітленням вулиць через брак електроенергії, а зараз, ускладнення погодних умов ожеледицею та снігопадами, дуже важливо нагадати правила поведінки пішохода, як учасника дорожнього руху.

Обов’язки пішохода

  • Пішоходи повинні рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках, тримаючись правого боку.

а у разі його відсутності або неможливості рухатися по ньому — по краю проїзної частини назустріч руху транспортних засобів.

  • У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи повинні використовувати світлоповертальні елементи (одяг, стрічку, наклейку, жилет тощо). Також буде доречним використовувати ліхтарик на телефоні чи  брилок з миготливим ліхтариком.
  • На трамвайних зупинках, не обладнаних посадковими майданчиками, пішоходам дозволяється виходити на проїзну частину лише з боку дверей і тільки після зупинки трамвая.
  • Після висадки з трамвая необхідно залишити проїзну частину якомога швидше.
  • У разі наближення транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком червоного та (або) синього кольору і (або) спеціальним звуковим сигналом пішоходи повинні утриматися від переходу проїзної частини або негайно залишити її.
  • У разі причетності пішохода до ДТП він повинен надати можливу допомогу потерпілим, записати прізвища та адреси очевидців, повідомити орган чи уповноважений підрозділ Національної поліції про пригоду, необхідні дані про себе і перебувати на місці до прибуття поліцейських.

Забороняється пішоходу

  • Виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху.
  • Раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід.
  • Допускати самостійний, без нагляду дорослих, вихід дітей дошкільного віку на проїзну частину.
  • Переходити проїзну частину поза пішохідним переходом.
  • Затримуватися і зупинятися на проїзній частині, якщо це не пов’язано із забезпеченням безпеки дорожнього руху.

Права пішохода

  • На перевагу під час переходу проїзної частини позначеними нерегульованими пішохідними переходами, а також регульованими переходами за наявності на те відповідного сигналу регулювальника чи світлофора.
  • Вимагати від органів виконавчої влади, власників автомобільних доріг, вулиць і залізничних переїздів створення умов для забезпечення безпеки дорожнього руху.

А головне пам’ятайте, що ви самі маєте забезпечити свою безпеку на дорозі. Краще пропустити транспорт на вашому шляху і дочекатись зручної можливості перейти дорогу , а ніж потім «розгрібати»  наслідки свого поспіху. Бережіть себе!

читати 22.11 2022

Безпека на дорозі. Частина І: керування автомобілем в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості

В умовах часткового блэкауту і зменшення тривалості світлового дня в осінню пору водії все більше відчувають утруднення в керуванні автомобілем на українських дорогах. В такий час доби знижується концентрація уваги і водію важко аналізувати те що відбувається під час транспортного руху.
Статистика підтверджує, що рівень страхових випадків пов’язаних з ДТП, що сталися в темний час доби збільшився на 10-12%.

Як уникнути непередбачуваної ситуації під час руху в темну пору доби

1. Всі учасники дорожнього руху повинні користуватись засобами освітлення:

  • на всіх механічних транспортних засобах — фари ближнього (дальнього) світла;
  • на мопедах (велосипедах) і гужових возах (санях) — фари або ліхтарі;
  • на причепах і транспортних засобах, що буксируються, — габаритні ліхтарі.

2. Для запобігання засліплення водіїв на зустрічному русі необхідно перемикатися з дальнього світла на ближнє:

  • не менш як за 250 м до зустрічного транспортного засобу;
  • максимально ретельно оцінювати дорогу на наявність перешкод для руху (транспортний засіб, що стоїть у межах дороги, пішохід, велосипедист);
  • водій повинен спрямовувати погляд не на фари зустрічного транспортного засобу, а трохи праворуч;
  • в разі засліплення — увімкнути аварійну світлову сигналізацію і, не змінюючи смуги руху, зупинитися. Відновлення руху дозволяється лише після того, як пройдуть негативні наслідки засліплення.

3. Обережно здійснювати обгін:

  • додатково короткотерміново перемкнути світло фар на відстані не менш як 150 м до попутного транспортного засобу;
  • увімкнути ближнє світло фар;
  • увімкнути покажчик лівого повороту;
  • перемикати ближнє світло фар на дальнє дозволяється лише після випередження транспортного засобу.

4. Вміти розпізнавати профіль дорожнього полотна:

  • періодична поява і зникання світла фар зустрічних автомобілів свідчить про наявність поздовжніх ухилів;
  • миготіння світла фар показує нерівність дороги;
  • поява світла фар, направленого вгору, попереджає про наявність попереду перелому дороги.

5. Необхідно бути обережним при зустрічі транспортного засобу, в якого світиться тільки одна фара:

  • правилами забороняється використання автомобіля, у якого не працює лампа лівої фари в режимі ближнього світла;
  • потрібно дотримуватись збільшеного бокового інтервалу, а за недостатньої ширини проїзної частини — зменшити швидкість або навіть з’їхати на узбіччя.

6. Дотримуйтесь безпечної швидкості:

  • такої швидкості руху, за якої гальмівний шлях був би менше відстані видимості;
  • не здійснюйте тривалих поїздок за рулем, в темну пору водій швидко втомлюється.

7. Безпечна зупинка:

  • стоянка за межами населеного пункту дозволяється лише на майданчиках для стоянки або по за дорогою;
  • під час зупинки в населеному пункті на транспортному засобі мають бути ввімкнені габаритні або стоянкові ліхтарі;
  • при вимушеній зупинці додатково — аварійна світлова сигналізація та знак аварійної зупинки.

Особливості керування транспортним засобом в умовах ускладненої видимості (туман, дощ,сніг тощо)

1. Потрібно зменшити швидкість руху :

  • вона не повинна перевищувати половину видимості в метрах. Так, при видимості З0 м швидкість руху не повинна бути більше ніж 15 км/год.

2. Протитуманні фари:

  • на механічних транспортних засобах дозволяється замість фар ближнього (дальнього) світла ввімкнути протитуманні фари. Вони створюють світло, при якому утворюється мінімальна світлова пелена.

3. Не засліплюйте зустрічний транспорт.

  • освітленість фарами зустрічного транспорту зростає в 3-6 разів;
  • при цьому рівень адаптації зіниць водія зменшується на 70-80%.

4. Для безпечного проїзду перехрестя, особливо під час виконання повороту ліворуч необхідно:

  • ввімкнути покажчик повороту;
  • опустити бокове вікно, вимкнути радіо чи магнітофон, щоб почути шум транспортних засобів, які наближаються;
  • залишати ногу на педалі гальмування (сигнали гальмування є додатковою засторогою для транспортних засобів, що рухаються позаду);
  • подати звуковий сигнал і прислухатися до звукових сигналів інших транспортних засобів.

5. Інші особливості і поради:

  • під час руху в умовах туману слід строго триматися правої сторони;
  • не слід відволікати увагу за кермом на розмови, куріння, музику тощо;
  • якщо в транспортному засобі є пасажир, можна попросити його додатково слідкувати за дорожньою ситуацією;
  • слід періодично вмикати склоочисники;
  • якщо вимушена зупинка на дорозі, то слід увімкнути задній протитуманний ліхтар, а за його відсутності — виставити на відстані, що забезпечує безпеку дорожнього руху, знак аварійної зупинки і ліхтар з миготливим червоним світлом;
  • треба враховувати особливість туману – він змінює кольори світлофорів: зелений сигнал світлофора набуває жовтого відтінку, а жовтий — червоного.

Окремої уваги варта фінансова безпека за кермом. Подбайте про обов’язкове страхування своєї відповідальності як учасника дорожнього руху.

Також радимо оформлювати для свого автомобілю страховку КАСКО. Допоможе покрити ремонт авто при пошкодженні.

Цікавою може бути страховка, яка пропонує надання медичної допомоги як постраждалому при ДТП в якості водія так і в якості пасажира або велосипедиста.

читати 14.11 2022

Військові ризики в страхуванні: як вберегтися від війни?

На українському страховому ринку за практику прийнято вказувати виключення пов’язані з військовими діями і збройними конфліктами, так званими форс-мажорами, в умовах усіх договорів. Відомий у світі продукт War, terrorism, and political violence insurance не став популярним серед вітчизняного бізнесу навіть після 2014 року.

Як ринок реагує на сьогоднішні реалії і яке відшкодування можна отримати від страхових компаній розбирається страховий брокер Proinsurance.

1. Як відреагували страхові компанії на повномасштабні воєнні дії на території України?

Найбільші страхові компанії України з початку російського вторгнення підтвердили чинність договорів страхування та свої зобов’язання з відшкодування за страховими випадками.

Більшість страхових компаній не припинило обслуговування своїх клієнтів і не відмовляло у виплатах випадків, які не спричинені наслідками війни. А деякі страхові компанії не виключали і воєнні ризики, наприклад СК VUSO. Винятком стали усі території, що підпадали під окупацію.

На початок подій значно важче було організувати допомогу по програмам медичного страхування, так як більшість приватних клінік не працювали. Проте звичайні хвороби ніхто не відміняв і на поміч прийшли онлайн-консультації лікарів.

Ще однією проблемою стало страхування вантажів, внаслідок мінування територіальних вод Чорного моря, страхові компанії відмовляють у покриті таких перевезень.

І на жаль, в Україні не було розвинуте страхування майна від воєнних дій, адже це продукт високої вартості, який потребує перестрахування. І в 90% випадків сьогодні пошкодженні в результаті таких подій житлові будинки, підприємства та інші об’єкти інфраструктури не зможуть отримати компенсації.

2. Які зміни відбувались у передвоєнні часи?

Варто відзначити, що спочатку 2022 року значно зросли попит та тарифи на страхування від воєнних, політичних ризиків та тероризму. Українські страхові компанії та іноземні перестраховщики з великим небажанням беруть такі ризики на покриття.

3. Які нововведення пропонують страхові компанії тепер?

Проте життя у воєнні часи спричинило зародження нового сегмента страхування.
Страхові компанії почали пропонувати покриття деяких військових ризиків. На жаль, навіть після нашого звільнення ще довгі роки будуть залишатись побічні ризики – підриви на мінах та боєприпасах.
Так, страхова компанія VUSO пропонує часткове відшкодування наслідків воєнних дій при страхуванні автомобіля з допомогою договору КАСКО. Ще розробили програму для страхування водіїв спецтехніки від нещасних випадків воєнного характеру.

Дієвим захистом стало і страхування життя від страхової компанії ARX з розширенням – пасивні воєнні ризики:

– смерть внаслідок пасивної участі у війні;

– травма внаслідок пасивної участі у війні.

Такий продукт розраховується для комерційного клієнта від 20 осіб.

Винятком з договору є:

– прийнята особа на страхування не має бути військовослужбовцем Збройних Сил України, працівником та/або службовцем Національної Гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції України, сил територіальної оборони Збройних Сил України, інших воєнізованих утворень як державних так і недержавних;

– смерть або травми отримані внаслідок застосування зброї масового ураження (хімічна, біологічна, ядерна зброя);

– територій які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блоковані).

Більш детальну інформацію про нові продукти можуть надати спеціалісти Proinsurance.

читати 28.09 2022

Становлення незалежного страхового ринку

Завтра, 24 серпня 2022 року, Україна відзначає своє найголовніше свято – День незалежності!

Proinsurance щиро вітає зі святом та з цього приводу хочемо зазирнути в історію створення і розвитку ринку страхування в Україні,  адже це відбувалося разом зі становленням самостійної демократичної держави.

  • Ще за часів коли Україна була під владою інших держав та не мала своїх законів, страхування розвивалося як взаємне страхування від вогневих ризиків. Створювались товариства із акціонерними вкладеннями впливових заможних людей. Пізніше поширилось страхування серед землевласників для збереження урожаю, худоби та власне життя.
  • На територію сучасної Західної України поширилось страхування з Польші завдяки полісам страхування Товариства страхування від вогню «Florianka».
  • С приходом Радянського союзу з’явились обов’язкові види страхування, а саме,  страхування в держпромисловості, а також сільському господарстві. Проте, за цих часів відбувалася монополізація страхування, тому, що держава мала плани на виробництво і не могла допустити збитків.
  • До 1988 року в Україні існувала конкуренція двох державних страхових компаній: Держстраху і Інгостраху, діяльність яких була повністю регульованою.
  • Починаючи з 1991 року, після припинення існування СРСР і усунення монополії та створення приватних страхових компаній, Україна самостійно змогла вирішувати всі питання організації страхової діяльності.
  • Приймалися нові законодавчі папери та було створено регулюючий орган- Укрстрахнагляд.
  • Однак відкриття великої кількості компаній не відповідало якості надання страхових послуг. Багато страховиків працювало як фінансові піраміди, що з часом змусило регулюючі органи «почистити» ринок та створити Закон «Про страхування», де визначалися умови діяльності в сфері страхування та розміри статутного фонду.
  • Отже з плином часу,  із значним ростом конкуренції, якість та професіоналізм у роботі страховиків значно покращилися.
  • На сьогоднішній день відбуваються нові зміни в сфері, під впливом ІТ-технологій та діджиталізації. Активно розвивається «онлайн» страхування, що дає нові можливості в створенні продуктів страхування та оптимізації роботи страхових компаній.

На останок можна сказати, що не дивлячись на те, що страхування в Україні все ще не вийшло на рівень інших економічно-розвинених країн, довіра громадян до страхової сфери зростає і є перспективні зрушення. А фактом залишається те, що страхування є важливим джерелом становлення економіки будь-якої розвиненої країни.

читати 23.08 2022

Три тенденції управління сімейними фінансами у 2022 році

Пандемія COVID-19 порушила звичний перебіг життя і вже кілька років ми живемо у світі, який навіть уявити не могли. Жорсткішим стало й питання фінансів — карантини знизили дохід багатьох сімей, і це змушує переглядати свої стратегії фінансового планування.

Багато хто минулого року вперше задумався про те, що фінанси треба контролювати. Темою 2021 року стало фінансове планування, в 2022 воно стане ще популярнішим.

Які ще тенденції домінуватимуть?

Тенденція №1: Інвестування у страхування життя

Практично всі страхові компанії, що спеціалізувалися на страхуванні життя в Україні у 2021 році, показали зростання страхових платежів та збільшення кількості клієнтів. Вони очікують, що у 2022 році кількість їхніх клієнтів ще зросте. Їхні очікування не безпідставні. Справді, страхування життя є популярним способом підготовки до складних життєвих сценаріїв. Пандемія показала, що трагедія може статися з будь-якою людиною і фінансова допомога від страхової компанії потрібна, щоб сім’я продовжила жити як звикла, наприклад, якщо йдеться про втрату годувальника. З іншого боку, і у разі позитивного життєвого сценарію страхування життя працює — поліс допомагає накопичити суму на майбутнє (на пенсію, навчання чи бізнес).

Іншими словами поліс потрібен у будь-якому разі — він захищає вашу сім’ю як від фінансової скрути, якщо відбувається щось трагічне, так і дозволяє накопичувати і консолідувати кошти, причому сам собою коштує недорого.

Тенденція №2: Більш широке використання цифрових інструментів під час управління фінансами

Цифрові технології дедалі ширше проникають у сімейний побут. І коли сім’ї перейнялися своїми фінансовими звичками — і ринок реагує на це, пропонуючи не лише персональні, а й сімейні платформи фінансового управління.

Сьогодні такі програми вже автоматизують відстеження бюджету сім’ї в цілому, і багато з них  дозволяє обмінюватися даними, чіткіше відслідковувати витрати коштів.

Деякі програми розробляються для дітей, щоб і вони залучалися до управління фінансовими коштами з ранніх років.

Тенденція №3: Інтерес до інвестування

У 2021 році багато хто задумав про те, що необхідно почати інвестувати. Це заняття перестало бути надзвичайно складним, таємничим і незрозумілим, у тому числі завдяки появі зручних додатків із купівлі ОВДП, практично готових банківських додатків з інвестування в акції, активній роботі інвестиційних фондів та краудфандингових платформ. У 2022 році багато хто зважиться зробити свої перші інвестиції. При інвестиціях у нерухомість, і в цінні папери, і прямому інвестуванні, навіть при накопиченні грошей на депозиті (хоча зараз це практично не дає прибутковості), важливо, щоб інвестувалися не останні гроші, а сім’я мала достатню фінансову подушку безпеки на випадок втрат. Звичайно, багато хто згадає й про майнове страхування, як про варіант фінансового захисту. Варто убезпечити себе від витрат на відновлення житла (страхування будинку та квартири), автомобіля, подумати, чи не настав час застрахувати відповідальність перед сусідами. Страховий брокер Proinsurance завжди готовий порадити вам, які договори страхування і в яких компаніях варто укласти.

Автор – Катя Майeр

читати 17.01 2022

Фінансова грамотність: що таке страхова виплата

Продовжуємо серію публікацій про фінансову грамотність. Сьогодні поговоримо про таке поняття, як страхова виплата.

Здавалося б, це поняття ясно всім, хто укладає договір страхування. Страхова виплата – це сума, яку виплачує страхова компанія застрахованій або особі, зазначеній у договорі, якщо стався страховий випадок.

Але іноді виникає плутанина, наприклад, іноді застраховані говорять про страхову премію, маючи на увазі саме виплату.

Страхова премія – це сума, яку страхувальник сплачує страховій компанії за договором страхування, синонімами іноді виступають «страховий платіж», «страховий внесок». Страхова ж виплата – це сума, яка надходить на рахунок застрахованого, якщо стався страховий випадок, синонім «страхове відшкодування».

Як визначається розмір страхової виплати?

Розмір страхової виплати визначається договором страхування. У разі обов’язкового страхування це суми, закріплені у законі. Якщо йдеться про добровільне страхування, то дані про розміри виплати є невід’ємною частиною договору, з яким страхувальник має познайомитись, перш ніж підписати договір.

Страхова виплата має бути достатньою, щоб привести потерпіле майно у стан, який у нього був до страхової події, але при цьому виплата не може бути більшою за страхову суму. http://www.proinsurance.ua/chto-takoe-strahovaya-summa/

Хто може одержати страхову виплату?

Зазвичай одержувачем виплати є сам застрахований або його довірені особи, наприклад, батьки при страхуванні дітей. Особливий випадок страхових виплат діє при страхуванні відповідальності, а також при медичному страхуванні та страхуванні туристів – якщо укладено такий договір, гроші отримує не той, хто його укладав, а постраждала сторона (при страхуванні відповідальності) або медична установа, яка надає послуги захворілому застрахованому (при ДМС чи туристичному страхуванні).

У ряді випадків – наприклад, при страхуванні життя призначається вигодонабувач, який може отримати страхову суму, якщо застрахований помер та його смерть визнана страховим випадком.

Від чого залежить розмір страхової виплати?

Розмір виплати залежить насамперед від франшизи. Про неї ми писали тут http://www.proinsurance.ua/finansova-gramotnist-shho-take-franshiza/

Страхова виплата може бути зменшена на розмір франшизи. Зазвичай франшиза застосовується у майновому та авто – страхуванні. Якщо ви не хочете отримувати менше при настанні страхової події, можна укласти договір із франшизою 0%, але такий договір коштуватиме дорожче. Якщо в договорі використовується “тимчасова франшиза” (зазвичай у договорах страхування здоров’я від захворювань), зазвичай відмовитися від неї не можна. Це спосіб для компанії убезпечити себе від шахрайських дій.

В автострахування сума виплат коригується ще й за рахунок так званої амортизації. Страхова компанія приймає до розрахунку ціну деталей з урахуванням їхньої амортизації (знос залежно від віку авто). При оцінці ремонту на СТО береться вартість нових вузлів та складових частин, тому реальна ціна відновлення авто та сума збитків, розрахована страховою компанією, можуть відрізнятися.

Однак, якщо ви залучите до питання страхування страхового посередника, наприклад, Proinsurance, ми можемо узгодити це питання зі страховою компанією та запропонувати рішення, зручне як застрахованому, так і страхувальнику.

Чому страхові компанії відмовляють у страхових виплатах?

Трапляються випадки, коли страхова компанія відмовляється виплачувати страхову виплату. Вона дійсно має таке право, якщо страхувальник порушив умови договору.

З випадків, що найчастіше зустрічаються: не вчасно і не в повному обсязі представив інформацію про настання страхового випадку. Зазвичай, за договором, компанію треба повідомляти негайно, як вам стало відомо про страховий випадок. Якщо це сталося не відразу, необхідно підготувати документи, що підтверджують, що в цьому не було злого наміру.

Наприклад, вашу квартиру залили сусіди, але ви були у відрядженні, і дізналися про це лише наступного дня. У такому разі необхідно надати наказ про відрядження, квитки на транспорт тощо.

У застрахованого є багато обов’язків, що він бере він під час укладання договору, вони викладені як у договорі, і у додатках щодо нього.

Всі ці дії потрібно виконати у повному обсязі та у строк, інакше страхова компанія може отримати привід не виплачувати гроші за договором.

Особливий випадок відмови у виплаті – винятки. Ці події також зазначені у договорі. Якщо сталася саме така подія, наприклад, ви отримали на відпочинку травму у стані алкогольного сп’яніння, страхова скоріш за все відмовиться компенсувати вам медичні витрати.

У нечастих випадках подія, через яку ви отримали збитки та зазнали витрат, може бути визнана не страховою, тобто такою, яка не враховувалася під час укладання договору страхування.

Щоб подібного не відбувалося, завжди беріть у союзники страхового посередника Proinsurance – на етапі укладання договору і, звичайно, при його супроводі ми допоможемо вам робити все правильно, за договором та отримати ваші виплати у строк та в повному обсязі.

Автор – Катя Майер

читати 10.01 2022
Перейти на UA
Перейти на RU
Go to ENG