Особистий кабінет

Блог

Головна / Блог / Статті

Як підготувати до холодів оселю та авто

Вночі вже стало досить прохолодно, то ж саме час підготувати оселю та автомобіль до холодів. У цієї статті ми дамо короткі поради, як це зробити швидко, якісно та не дуже дорого.

Дачний будиночок

Найголовніша порада, яка стосується консервації взимку дачного будиночка,  –  це уникнення протягів та консервація системи опалення та водопостачання.

  1. Спустити воду з системи водопостачання та опалення, часто вода накопичується в вузлах і кранах, тому іноді систему додатково продувають, щоб в морози вода не порвала труби.

Звісно деякі типи будинків дуже погано реагують на відсутність опалення у зимовий період. Багато що залежить і від того, наскільки добре утеплений будинок. Якщо ці роботи зроблені якісно, то навіть при відсутності опалення протягом всієї зими температура всередині будівлі буде істотно вище, ніж на вулиці, та  це збереже комунікації.

  1. Іноді замість спуску води систему навпаки наповняють незамерзаючою рідиною. Додавання цієї речовини дозволить трубам витримати й мінус 20°C,  й  мінус 30°C. Таку підготовку слід зробити один раз, на початку зими.
  2. Утеплити вікна можна дідівським способом – наклеївши папір на місця, звідки надходить повітря, також застосують скотч, але врахуйте, що його потім важко відокремити від рами.
  3. Щоб не було протягів з дверей, використовують гумовий ущільнювач, він самоклеючий, але для якісного приклеювання необхідно знежирити поверхні. Додатково двері можна обклеїти екструдованим пінополістиролом, а потім прикрити зверху оздобленням.
  4. Часто протяг виникає через великі щілин по контуру рам і дверей. Швидше за все прийшла в непридатність монтажна піна через контакт з повітрям. Потрібно взяти балончик піни, закрити піною вичищений шов заново, і якісно зашпаклювати.

Квартира

Термомодернізувати квартиру, звісно, слід починати, не коли зима стукає до дверей, а дещо раніше. Сподіваємось, ви вже подбали про якісні вікна, що не пропускають зайвого холоду, але мають добру систему вентилювання,  а двері не створюють  протягів. Якщо ви цього  не  зробили, читайте частину про утеплення дачного будиночку то озброюйтесь  скотчем та ущільнювачем.

  1. У старих будинках частою проблемою є  «крижані» стіни. Їх потрібно утеплити зовні. Але якщо ви не встигли зробити, це влітку, можна теплоізолювати зсередини в холодну пору за допомогою екструдованого пінополістиролу, або повисівши на стину товстий килим.
  2. Сонячне світло – це важливо для тепла у  квартирі.  Тож  підготуйте вікна, що виходять на південь, щоб  штори на них легко розкривались та  впускали  в приміщення максимуму сонячного світла.
  3. А ось на ніч необхідно закривати штори і опускати жалюзі. Це також допоможе знизити втрати тепла через скло. Можна спеціально купити зимові штори з щільного матеріалу. Вони повинні закривати віконний отвір повністю, але не затуляти радіатор.

Машина

Тут ми не будемо нагадувати вам про зміну шин по сезону і зміну рідини в бачку-омивачі, заміну масла та антифриза. Все це азбучні істини для автомобілістів.

  1. Нагадаємо що, взимку кузов автомобіля найбільше схильний до впливу надмірної вологи та хімії, тому приділить час антикорозійній обробці. Повністю нівелювати вплив негативних чинників вона не зможе, але хоча б на якийсь час вбереже автомобіль від іржі.
  2. У зимовий час рекомендується також періодично обробляти спеціальними засобами поверхні скла, дзеркал, лакофарбових покриттів і оптики автомобіля. Подібні засоби мають брудовідштовхуючими ефектом.
  3. Перевірте і замініть оптику. Взимку вона буде постійно «працювати», оскільки їздити часто доводиться у  темряві, а вдень наказано постійно включати фари.
  1. Не забудьте про двірники. Їх проблема – прилипання і примерзання до скла, також на холоді вони стають жорсткими та навіть тріскаються. Розв’язувати проблему допоможуть спеціальні щітки двірників для морозу. Економічний варіант – нанести на гумову частину силіконову змазку.

Бажаємо вам, щоб наступна  зима була теплою, а оселя завжди затишною. Традиційно нагадуємо, що свій внесок у  відчуття комфорту дому може внести страховий поліс. Тоді ви не будете турбуватися про неприємності з нерухомістю, а просто насолоджуватися зимовою погодою.

Автор – Катя Майер

читати 22.09 2021

Два кейса, коли страхування допомогло, бо договір був укладений, а без страхування було б тяжко…

Життя різноманітне і цікаве, але вона не завжди готує нам тільки хороші сюрпризи. Є досить багато ситуації, коли краще бути застрахованим. Розповімо про дві ситуації, коли страхування допомогло уникнути значних витрат.

Кейс 1. Страхування «Зелена карта»

Страховка «Зелена карта» – це міжнародний аналог української «автоцивілки», вона необхідна при поїздках до Європи, і в цілому в 48 країн світу.

Це страховка обов’язкова, з початку 2019 року наявність цього поліса автоматичні перевіряється при перетині українського кордону. Але часто автолюбителі купують таку страховку прямо перед прикордонним пунктом у випадкових продавців, і взагалі ставляться до неї досить несерйозно.

А в інших країнах ця страховка не тільки «працює» при ДТП, але і її наявність перевіряється, а штраф – досить значний. Знаходження на території Польщі (і інших країн ЄС) без страхового захисту карається штрафом в розмірі близько 1000 євро, навіть якщо страховка прострочена всього на 1 день.  Так сталося б з водієм Ігорем, який напередодні, перебуваючи у Польщі, з’ясував, що термін дії його «Зеленої карти» закінчується раніше, ніж він повернеться в Україну.

Якби водій з полісом, що скінчився,  потрапив у ДТП, то фінансові наслідки його необачності були б ще серйозніші. Компенсувати шкоду автомобілям і людям (якби вони постраждали) довелося б з власної кишені, плюс штраф за керування автомобілем без страховки все одно б довелося сплатити.

Через те, що Ігор купував страховку у Proinsurance, він зв’язався з нами, щоб розв’язати проблему.

Ми запропонували йому два варіанти:

– покупка місцевого польського аналога ОСЦПВ, який вбереже від штрафів на кордоні і фінансового захистить, якщо трапиться ДТП.

– укладення нового договору «Зелена карта» в Україні та передача поліса водієві безпосередньо через кур’єрську службу (електронної «Зеленої карти» поки не існує, поліс повинен бути на папері з необхідними печатками).

Третій варіант: виїхати з країни не розглядалося, бо в Ігоря були зобов’язання.

Ігор вибрав другий варіант. Це допомогло йому надалі перетнути кордон без жодних побоювань чи штрафів.

Наша порада. Якщо не впевнені, коли будете повертатися, купіть карту на максимально можливий термін – 1 рік.

Кейс 2. Страхування житла

Багато наших клієнтів цікавляться страхуванням житла, тому що розуміють, що будинок або квартира – це цінності, які можуть коштувати десятки тисяч доларів. А ситуацій, які загрожують добробуту, чимало – це і крадіжки, і пожежі, і затоплення… І всі вони можуть виявитися непосильними для бюджету пересічної сім’ї. Але щоб цього не сталося – є страхування.

Наш клієнт застрахувався свою квартиру в новобудові, побоюючись, що через ремонт у сусідів, його квартиру можуть залити. Однак, трапилось й затоплення, й пожежа. Точніше, займання сталося у сусідів вище, через нього постраждав балкон і скління квартири нашого клієнта, а пожежники, які гасили пожежу, залили не тільки  квартиру, де було джерело вогню, але і кілька квартир донизу.

Був зіпсований ламінат у всіх кімнатах, а також на кухні та в передпокої, прийшли в непридатність шпалери і стельові покриття, покорчило дверне полотно. Необхідно було замінити й  рами на балконі.

Збиток перевищив 50 000 грн, але завдяки страховці ці гроші відшкодувала страхова компанія. Ми допомогли клієнту зібрати необхідні документи і подбали, щоб з виплатою не зволікали.

Якби страховки не було, власник постраждалої квартири платив би за все сам, ще б і вплутався в тяжбу з сусідами, вимагаючи компенсацію.

Наша порада. Страхування майна – один з найдоступніших видів страхування. Якщо у вас є нерухомість, то повинна бути і страховка.

У наступних випусках блогу ми продовжимо представляти вам кейси з нашої практики, щоб ви переконалися, що страхування – це найзручніший фінансовий механізм захисту всього, що вам дорого.

Автор – Катя Майер

читати 16.09 2021

Як продавати страхування малому бізнесу. Поради брокеру.

Минулого місяця один з випусків блогу ми присвятили інформації не для клієнтів, а для наших колег і партнерів та розповіли, як стати успішним брокером. Якщо ще не читали – рекомендуємо прочитати її зараз.

Вирішили продовжити цю традицію, тому що у нас дійсно багато досвіду і бажання ділитися професійною інформацією. Будемо вдячні за зворотній зв’язок і share в соцмережах, або месенджерах.

Тема сьогоднішнього блогу: «Як продавати страхування малому бізнесу». Для початку – статистика.

За півроку 2021 кількість ФОП в Україні зросла на 31,7 тисячі (44000 нових підприємців почали свою діяльність, майже 12 000 – закрилися). Всього в країні в липні працювало 1931803 фізичних осіб-підприємців.

В основному це люди, які працюють в сферах: ІТ, роздрібної торгівлі, забезпечення стравами та напоями, надання інформаційних та індивідуальних послуг тощо. Всі ці люди потребують страхових послугах. Існує думка, що співпраця з ФОП – це багато клопоту, і не дуже великі винагороди для брокерів. Але, наприклад, за пів року в Україні з’явилося 15 759 нових ФОП програмістів, всього їх 188 966 тис. Саме IT-індустрія зараз є локомотивом економіки, і рівень доходу як ФОП, так і малих підприємств дозволяє говорити про них, як про «цікавий пул клієнтів».

Які види страхування слід пропонувати ФОПам

1. Медичне страхування (ДМС для колективів від 10 осіб) або страхування на випадок захворювання

У малому бізнесі проблеми зі здоров’ям у власника мають набагато серйозніші наслідки, ніж у великому бізнесі. Вони означають припинення діяльності. Вчасно отримане лікування може запобігти цьому. Тільки страхування може забезпечити надійної фінансової захистом будь-якої людини, в той час, як державні механізми соцзахисту ФОП працюють погано. Що стосується конкретних продуктів, то який саме пакет запропонувати – ви зможете дізнатися у самих клієнтів, правильно з’ясувавши їх побажання і можливості. У чому різниця між ДМС та страхуванням від захворювань ми розповідали читачам нашого блогу тут. Можливо, цю статтю корисно почитати і вашим клієнтам.

2. Страхування майна.

Це вид страхування, важливість якого легко пояснити, завдяки цьому він досить популярний. Але частини власників невеликих бізнесів все ж потрібно пояснення, що саме вони можуть застрахувати і від чого.

Слід для початку пропонувати страхування офісу або торгового або виробничого приміщення, разом з вітринами, внутрішніми обробкою, оргтехнікою та виготовленим продуктом, а також товари на складі. І пояснювати, які проблеми вирішує страховка – збитки від пожежі, затоплення, протиправних дій третіх осіб, наприклад, крадіжок.

3. Накопичувальне страхування, страхування життя

Власник бізнесу малого або середнього – це людина, яка стежить за добробутом власної сім’ї. На жаль, іноді серйозні проблеми зі здоров’ям аж до найстрашніших, розбивають мрію про забезпечене життя сім’ї. Важливо відкладати і накопичувати гроші, а не тільки пускати їх в оборот.

Депозити не кращий варіант, тому що вони не дають страхового захисту в разі хвороби. Крім того, виплата в разі смерті може бути здійснена не тільки прямим спадкоємцям, а тим, кого застрахований безпосередньо вказав в полісі.

4. Страхування від зупинки або перерви у виробництві

Перерва на виробництві у малого підприємства може принести величезні втрати: затримка відвантаження партії товару призведе до того, що клієнти підуть до конкурентів, а зарплату персоналу і податки все одно потрібно буде платити. Якщо у великих підприємств зазвичай є стабілізаційний фонд на випадок труднощів, то у малих підприємств тільки один вихід – страхування.

Загальна порада з продажу страхування не тільки представникам малого бізнесу, а й усім. Завжди демонструйте і відчувайте симпатію. Працювати в бізнесі, великому чи малому, надзвичайно складно, тому покажіть, що ви знаєте їх потреби, і розумієте, чим можете допомогти, і ви отримаєте вдячних клієнтів.

Автор — Катя Майер

читати 9.09 2021

Страхування школярів. Про які договорах страхування варто задуматися батькам

Не так давно ми розповідали про те, як підготувати майбутнього першокласника до школи і самим батькам бути готовими до нового етапу життя дитини. Сподіваємося, період адаптації до школи пройшов успішно, і вона вже стала другою домівкою для вашої дитини.

У цьому випуску блогу ми докладніше торкнемося питання страхування дітей, про який вже згадували, і докладніше розповімо, які види страхування дітей існують і коли яку страховку варто купити.

Страхування від нещасного випадку

Страхування «від нещасного випадку» передбачає виплати не тільки якщо стався забій або перелом, але й при отруєнні хімічними речовинами, отруйними рослинами, ліками, утопленні, асфіксії, укусах тварин, змій і отруйних комах, кліщовому енцефаліті, правцю, опіках, ураження блискавкою або електричним струмом, обмороженню, переохолодженню.

Важливо звернути увагу на страхову суму і таблицю сум виплат при різних проблемах зі здоров’ям – дешева страховка зазвичай передбачає невеликі виплати.

Коли варто купувати страховку від нещасного випадку?

Багато батьків вважають, що страховку від нещасного випадку потребують тільки діти-спортсмени або ті, хто відрізняється непосидючістю. Насправді захоплення дитини і його темперамент не завжди пов’язані з частотою травм. Впасти, послизнувшись на льоду, обпектися гарячою сковорідкою, випадково отримати укус оси може будь-яка людина, великий і маленький, так що страховки потрібні всім.

Медичне страхування дітей

Існує медичне страхування для дітей. У цьому випадку страхова компанія забезпечує як оплату медичних консультацій, так і ліки, профілактику і багато інших опцій в залежності від пакета. Зазвичай страхові компанії не укладають договори медичного страхування немовлят і маленьких дітей, а ось оформити такий пакет зі шкільного віку – правильна стратегія. Добре, коли у батьків є можливість застрахувати всю родину одночасно.

Коли варто купувати поліс медичного страхування дітей?

Поки наша система державної медичної допомоги реформується, отримання якісної медичної допомоги під питанням. Важко записатися й до сімейного лікаря,  не кажучи вже профільних фахівців. Медстраховка допоможе батькам витрачати менше часу на пошук лікарів і вистоювання в чергах, дасть можливість лікуватися у хороших фахівців, так що це актуально для будь-якої сім’ї.

Накопичувальне страхування дітей

Накопичувати на майбутнє і захищати зараз – такі можливості дають накопичувальні програми лайф-страхування. Страхова компанія акумулює страхові платежі, щоб через кілька років (зазвичай 10-15) у вашої дитини був капітал на навчання або початок бізнесу. А поки він підростає страховка «береже» гаманці батьків – якщо дитина отримає травму або захворіє (перелік хвороб – найширший), то страхова компанія виплатить кошти на лікування і відновлення.

Коли варто купувати поліс накопичувального страхування дітей?

Якомога раніше, якщо хочете накопичити побільше.

Зацікавилися? Фахівці Proinsurance проконсультують вас з питань дитячого страхування і допоможуть підібрати вид і тип страховки, а також надійну страхову компанію.

читати 3.09 2021

Як стати успішним брокером

Ця стаття буде корисною для наших колег-страхових брокерів (страхових посередників), або для тих, хто тільки збирається пов’язати своє життя з консультуванням з питань страхування.

Перше та найголовніше у професії – це постійне навчання. Брокер повинен добре розумітися на фінансових питаннях як з теоретичної, та й з практичної точки зору, а не тільки знати, які страхові продукти пропонують страховики, й у чому їхні відмінності.

Якщо ви готові навчатися та докладати зусиль для отримання інформації – у вас є шанс досягти успіху у професії.

Пропонуємо ще п’ять порад, щоб закріпити успіх.

1. Будьте присутні у інтернеті

Пандемія навчила багато людей спілкуватися, робити покупки та отримували важливу інформацію у соцмережах та інтернеті загалом. Буде неправильно не скористатися цим каналом для інформування потенційних клієнтів про важливі для них послуги страхування.
Можна розробити власний сайт-візитку, що містить детальну інформацію про ваш бізнес, послуги та найкращі способи зв’язатися з вами, але дешевше використовувати соціальні медіа, щоб розпочати розмову про страхування. Звісно, у соцмережах потрібно не рекламувати себе напряму (такий підхід спрацює тільки у класичній зовнішній рекламі, або у контекстній рекламі в інтернеті) – тут потрібно вистроювання діалогу з клієнтом починаючи з самого початку – з формування довіри. Тож зміст постів для фейсбуку та інстаграму повинен насамперед бути корисним для читачів. Готуйтеся писати аналітику, огляди, ділитися лайфхаками, новинами галузі, говорити про здоров’я, накопичення та ризик-менеджмент.

2. Будуйте зв’язки

Побудова зв’язків є одним з найважливіших  завдань брокера. Перший крок до цього  – участь у місцевих групах, наприклад, вашої громади, активність у бізнес-мережах, галузевих організаціях. Але тут важливий принцип взаємообміну – будьте готові давати громаді та її членам стільки уваги, скільки вони потребують, й тоді тільки розраховувати на початок діалогу з вами, як з продавцем страхових продуктів. Використовувати спільноту тільки як площадку для самопросування дуже не рекомендується.

3. Будьте відкриті

«Комунікація – найважливіший навик, яким повинен володіти будь-який лідер», – вважає підприємець-мільярдер Річард Бренсон. Ця цитата, звісно, не тільки про керівників підприємств, вона про будь-якого підприємця, який хоче завойовувати серця клієнтів. Тому використовуйте всі канали комунікацій, які доступні сьогодні. Це може бути телефон, електронна пошта, месенджери. Завжди будьте готові розповідати про себе, страхування загалом та страхові продукти, з урахуванням того, хто саме перед вами – ваша сусідка-пенсіонерка, матуся шкільного товариша вашої дитини, підприємець середньої руки або успішний бізнесмен. Усім їм потрібно страхування, але чи укладуть вони договір, залежить тільки від ваших навичок переконувати. Тож знайдіть ресурси, які допоможуть вам зміцнити навички усного та письмового спілкування та самопрезентації. Пам’ятайте, агент не повинен бути надмірно агресивним у своїх пропозиціях. Важливіше застосовувати здоровий глузд та відчувати потреби та емоції інших.

4. Підтримуйте належний рівень енергії

У роботі страхового агента прийдетеся обов’язково стикатися зі стресом, тож стресовитривалість, впевненість у собі та наполегливість є ключовими для досягнення успіху. Перші роки роботи агента можуть вимагати праці у вихідні дні, багато зустрічей, не всі з яких ведуть до укладання угод. Також треба бути готовим до відмов, вони можуть бути болючими, якщо «ні» поведеться слухати від рідних або знайомих, яким ви презентували ідею страхування так блискуче, як ви тільки можете. Впевненість у собі допоможуть підтримати психологічні вправи, які навчать цінувати досягнення, та звертати увагу тільки на позитивну сторону невдач. Займайтесь спортом та хобі, які відвернуть від неприємних думок. Звичайно, на початку роботи вам також допоможуть поради більш досвідчених спеціалістів, які можуть підтримати вас у будь-якій складній ситуації. Добре, якщо у компанії-брокера, до якої ви плануєте долучитися, є програма супроводу молодих кадрів та система наставництва (в нас в ProInsurance вона успішно діє).

5. Стимулюйте людей розповідати про вас та ваші послуги

Ідеальною може бути ситуація, якщо ваші клієнти без примусу чи прохання з вашого боку самі будуть рекомендувати ваші послуги  друзям, родині та колегам. Це найпотужніше джерело нових клієнтів, тому що думці найближчих людей в нас заведено довіряти найбільше. Але «створити» таких добровільних рекламних агентів непросто, та стимулювати цей процес знижками, або іншими преференціями неправильно. Просто будьте найкращими у свої справі, розповідайте про себе самі та будьте впевнені, що те саме зроблять й ваші клієнти, публічно чи у сімейному колі.

Якщо ви хочете спробувати себе у ролі страхового агента та відчуваєте, що це ваше – телефонуйте до нас. Найкращих кандидатів ми запросимо на співбесіду.

Автор – Катя Майєр

читати 30.08 2021

Як вибрати страхову компанію для страхування авто (КАСКО)

Страхування автомобіля (КАСКО) – один з найдорожчих видів страхування. Однак, він й один з найпопулярніших. Автомобіль  – дорогий в експлуатації, але ремонтувати його ще дорожче, а ДТП, крадіжки, випадкові пошкодження зустрічаються досить часто. Використовуючи прагматичний підхід, багато хто готовий заплатити 5-10 відсотків вартості автомобіля, щоб страхова компанія, в разі його пошкодження, оплатила ремонт, а при крадіжці – відшкодувала вартість вкраденого. Привчають до страхування автомобіля й  банки, які дають кредити під покупку нових авто тільки за умови страхування КАСКО.

З огляду на вартість страхування, дуже важливо вибрати таку страхову компанію, яка дозволить отримати страхове відшкодування з найменшими бюрократичними перепонами, швидко, і в повному обсязі.

Звичайно, варто вивчати й конкретний договір страхування КАСКО. Але перш, ніж до них дійде справа, потрібно вибрати надійну страхову компанію. Тому що навіть самий вигідний договір в не дуже професійній компанії означатиме, що ви викинули гроші на вітер.

Найголовніший лайфхак. Якщо у вас немає часу читати цю статтю, скажімо головне: за порадою про найкращу страхову компанію саме для вашого автомобіля звертайтеся безпосередньо в Proinsurance. Заощадите час, і гроші.

Але знаємо, що багато наших читачів люблять розбиратися у всіх питаннях самостійно. Тому із задоволенням ділимося експертизою про технологію вибору оптимальної страхової компанії для страхування автомобіля.

Перевіряємо ліцензію

Страхування – це діяльність, яка строго регламентується законодавчими актами. Кожен вид страхування – це окрема ліцензія, яку страхова компанія отримує і відновлює в певний період. Наявність ліцензії гарантує, що страхова компанія має право і можливості, як збирати страхові платежі, так і виплачувати страхове відшкодування. Перевірити наявність ліцензії можна як на сайті самого страховика, так і на сайті регулюючої організації. З 2020 року діяльність страхових компаній регулюють Нацбанк. На сайті Нацбанку перевірити дані компанії можна за назвою і ЄДРПОУ.

Перевіряємо дані про компанії в Моторному (транспортному) страховому бюро України

Членство в МТСБУ необхідно для страховиків, які мають ліцензію на страхування автоцивільної відповідальності. Напевно, ви розумієте, що КАСКО і ОСЦПВ – це різні види страхування, хоча і належати до одного виду – моторне страхування. Сайт Моторного (страхового) бюро допоможе нам визначити, чи добре страхова компанія виконує свої обов’язки в цілому.

На сайті МТСБУ нам потрібен розділ «Світлофор» (ось посилання на наочний рейтинг). Тут відповідним кольором – зеленим, жовтим і червоним позначаються компанії, яка відповідно добре, задовільно, погано виконує свої зобов’язання.

Перебування компанії в жовтої та, звичайно, червоній зоні – означає, що деякі проблеми у неї є. Хоча, звичайно, це тільки непряма ознака недостатньо ретельного виконання своїх зобов’язань. Також потрапляння в жовту зону може бути ситуативним, так що краще дивитися дані в динаміці. Інформативним може бути й кількість скарг від клієнтів на конкретну страхову компанію, яку теж оприлюднює МТСБУ.

Вивчаємо рейтинги

Кожен квартал на професійних порталах публікуються рейтинги страхових компаній за різними показниками, в тому числі за рівнем виплат, кількістю укладених договорів, а також суто фінансовими показниками діяльності страхової компанії. Уже можна підбити підсумки за окремими видами страхування, в тому числі й моторним. Звичайною хороші страхові компанії входять в Топ-10, Топ-15 учасників цих рейтингів. Краще дивитися дані в динаміці.

Вивчаємо відгуки

У соціальних мережах, а також на спеціальних ресурсах клієнти страхових компаній часто залишають відгуки про їхню роботу. Цієї інформації не можна стовідсотково довіряти, однак, велика кількість різнотипних скарг означає, що компанія не вміє працювати з запереченнями, слабо реагує на критику, невисоко цінує своїх клієнтів. Це може бути також приводом вибрати іншу страхову для страхування авто.

Контактуємо безпосередньо

Спілкування зі страховою компанією безпосередньо може дати вам остаточну відповідь, чи хочете ви з нею працювати. Швидкість реакції на ваш запит, готовність вислухати та запропонувати саме той продукт, який вам потрібен – ознаки професійної страхової компанії. Однак, не у всіх випадках співробітники страхової компанії зможуть запропонувати вам унікальні умови та знижки.

За особливими умовами, додатковими “клієнтськими смаколиками”, гарантованою допомогою при оформленні документів на виплату, та взагалі із запитом про страхування авто в кращій страхової компанії варто звертатися до брокера. Він стане не посередником між вами і СК, а вашим надійним представником перед страховою компанією і буде працювати тільки на вас.

Завжди раді допомогти.

Автор – Катя Майєр

читати 19.08 2021

Навчитися перед навчанням. Поради батькам учнів молодших класів

Зовсім скоро почнеться новий навчальний рік. Чи радієте  ви  з цього приводу як батьки? А ваші діти? Сподіваємося, що вся родина одностайно чекає 1 вересня, хоча і розуміє, попереду – стреси та складності. Щоб процес адаптації до школи пройшов м’якше, потрібно починати звикати до нових умов заздалегідь, краще прямо сьогодні. Це своєрідне навчання перед навчанням. Ми зібрали корисні поради вчителів і психологів, як і чому краще навчитися перед школою.

Вчімося  вкладатися та прокидатися раніше

Одна з найбільших проблем шкільної адаптації – пробудження в школу. Особливо це важливо для першокласників і молодших школярів.

Налаштовувати режим краще з 4-5 років, але якщо поки це не вдалося, можна спробувати адаптуватися за місяць. Увечері влаштовуйте спокійні ігри та відправляйте дитину в ліжко не пізніше 21.00, звичайно, без телефону під подушкою. Іноді може допомогти особистий приклад. Для дорослих ранній відхід до сну – це не купа недороблених справ, а ефективність і бадьорість з ранку, коли можна зробити набагато більше. Експериментуйте.

Непогано, якщо дитина сама розбереться, в яку пору доби у неї найбільша ефективність – вранці, вдень або ввечері. Тоді легше буде планувати навчальний день і позашкільні навантаження, включаючи підготовку домашнього завдання.

Вчімося долати одноманітність

На жаль, школа – це в основному одноманітні активності (урок \ зміна). Для непосидющих і гіперактивних дітей – це велика проблема. Зазвичай, щоб вчитися було легше, в школі практикують прості розминки протягом трьох-п’яти хвилин один раз у 20 хвилин. Можете ввести розминки в розпорядок і вдома. Нехай ваш  школяр або школярка стрибає на місці, присідає або танцює кілька разів на годину, під час занять, що вимагають зосередження. І навпаки, під час активних занять – вчиться робити паузи зі спокійним диханням і повільними рухами.

Після школи учнів чекає вільний час, але зовсім не такий вільний, як може здатися. Треба встигнути відпочити, зробити уроки, сходити на гуртки, побачитися з друзями. Ну і є обов’язки по дому. Справитися з валом справ може планування. Напередодні ввечері можна спільно скласти список того, що потрібно буде зробити завтра, визначити, скільки часу піде на кожну з цих справ, і розподілити їх по годинах, перемежовуючи приємне з корисним. Наприклад, рішення задачок можна чергувати з прослуховуванням казок, або заняття танцями – з малюванням. Але не потрібно перескакувати від однієї справи на іншу занадто часто, пам’ятайте про важливість концентрації. Можна починати з 25 хвилин занять одного типу, переходячи поступово на 45 хвилин – час уроку.

Ну і звичайно, не забувати про прогулянки.

Вчимося підтримувати один одного

Тут доведеться вчитися батькам. Школа – це десятиліття життя, яке закладає майбутнє. Але це не означає, що треба занадто драматично сприймати дрібні невдачі, які можуть чекати на шляху. Погані оцінки та конфлікти – це хороший привід дійсно встати на сторону своєї дитини, попри те, що вам здається, що він або вона не права. На вас чекає складний тренінг батьківської мудрості.

  • У початковій школі учневі не обійтися без батьківської підтримки. І не тільки в навчанні. Пам’ятайте,  якими  б скромними не були досягнення дітей, їх завжди можна знайти, за що їх похвалити. Не будьте скупі на похвалу, вона дає крила, які потрібні, щоб навчитися досягати своїх вершин.
  • Візьміть за звичку обговорювати складні моменти зі своїм майбутнім школярем, як з дорослою людиною. Так у нього виробиться звичка говорити прямо, не боячись осуду. При цьому ваша дитина завжди повинна відчувати, що може на вас покластися. Діліться своїм досвідом, допомагайте зрозуміти, які варіанти вирішення життєвих завдань існують, але не тисніть і не наполягайте на своїй правоті.
  • Говорити відверто можна в будь-який час  дня, а можна виділити на це хвилинки перед сном – наприклад, в цей час кожного дня ділитися враженнями про проведений день. Важливо дати розуміння, що у діалозі можна вирішити будь-яку проблему і зробити легше тягар будь-якого конфлікту.
  • Завдання школи – підготувати не просто людину, яка зможе скласти тести ЗНО. Зі стін школи повинна вийти людина, у якої немає відрази до навчання, яка знає свої сильні й слабкі сторони та розуміє, як вона хоче розвиватися, яка вміє спілкуватися та відстоювати свою думку. Завдання батьків тут, якщо резюмувати, – підтримувати та оберігати, даючи при цьому йти своїм шляхом. Іншими словами – любити.

Проявити свою любов можна і ще одним способом – застрахувавши дитину. Тоді його травми та хвороби батьки зможуть переживати з меншим стресом, адже страхова компанія компенсує витрати й на лікування, й на відновлення. Батьки, які спокійні за фінансову сторону питання, краще допоможуть дитині пережити складну ситуація, і швидше йти до одужання.

Порадимо вам кращі умови страхування дітей і будемо супроводжувати договір, забезпечивши зручність отримання виплат. Контакти в верхній частині сторінки.

Автор – Катя Майєр

читати 8.08 2021

Чому вам потрібен страховий брокер. Частина II

У першій частині цієї статті ми вже зупинилися на важливих якостях страхового брокера, які роблять його допомогу потрібної і важливої ​​для клієнта.

Це:

  • неупередженість
  • професіоналізм
  • підтримка 24/7

У цьому випуску блогу поговоримо про послуги страхових брокерів і про ситуації, коли вам потрібен страховий брокер.

Коли варто скористатися послугами страхового брокера?

Залучення брокера необов’язково для всіх. Зараз існує чимало добре структурованих сайтів страхових компаній і навіть фінансових агрегаторів, де можна вибирати між подібними пропозиції різних страховиків. Якщо хочете купувати страховку самостійно – у вас є всі можливості. Але знайте, що умови, які вам будуть запропоновані на сайті, будуть досить загальними, тому, якщо ви хочете, щоб покриття відповідало вашим індивідуальним потребам, можливо, краще залучити брокера.

Брокери потрібні для людей, у яких є складні потреби в страхуванні, наприклад:

  • власнику квартири з серйозним ремонтом, якому необхідно, щоб в разі пожежі або затоки, його страховка покривала ремонт;
  • власнику автомобіля, щоб виплати за полісом КАСКО при ДТП робилися швидко і суми вистачало на те, щоб «повернути автомобіль до роботи»;
  • власнику бізнесу, щоб захистити себе і колектив від проблем зі здоров’ям, адже всі розуміють, що людські ресурси є не менш важливими, ніж фінансові.

Але цей список не остаточний. Не забуваємо про страхування життя з можливістю накопичення на пенсію, бізнес або навчання. Хіба це не потрібно будь-якій сім’ї?

Чи потрібен страховий брокер особисто вам?

Дайте відповідь на кілька питань, і кількість відповідей «так» допоможе вам переконатися, що потрібен:

  • у вас є кілька автомобілів або будинків.
  • хочете досконально розібратися в тонкощах страхування і використовувати його ширше або навпаки не хочете розбиратися в страховій тематиці, довіривши це професіоналам.
  • хочете захистити свій бізнес від непередбачених проблем.
  • хочете робити покупки у кількох страхових компаній, не витрачаючи час і сили.
  • хочете індивідуального підходу до обслуговування.

Унікальні послуги, які надають брокери це:

Послуги ризик-менеджменту. Не у всіх є можливість залучити особистого ризик-менеджера для того, щоб оцінити, які сфери бізнесу або життя схильні до найбільшого ризику і як його мінімізувати. А такі послуги користуються попитом не тільки у великого бізнесу. Чим більше значення має те, що ви можете втратити в результаті непередбачених подій (майно, свої накопичення, репутацію, життя), ніж важче відновити ситуацію до початкового стану, тим важливіше не допустити такі ситуації в своє життя, або зменшити негативні наслідки, підготувавшись до них заздалегідь. У цьому можуть допомогти страхові брокери.

Більш широке страхове покриття. Одна страхова компанія може запропонувати вам тільки один поліс: свій. Його часто пишуть для масового ринку, якогось середньостатистичного клієнта, та полис найчастіше неможливо адаптувати до ваших конкретних потреб.

Брокер має можливість, визначивши ваші особливі вимоги, узгодити зі страховиком потрібні вам умови страхування. При цьому брокер допоможе уникнути небезпек недостатнього страхування, а й гарантувати, що ви не платите за непотрібне покриття.

Таким чином, ви отримуєте страховку, так би мовити, на ваших умовах, а не на умовах страховика.

Ціна і гнучкі варіанти оплати. Вартість покупки полісу через брокера в деяких випадках буде нижче, ніж безпосередньо в страховій компанії. Як таке можливо? Все просто: страховики часто призначають брокерам нижчі ставки, ніж клієнту. В цьому є бізнес-розрахунок. Брокери – професіонали, і їх робота – правильно оцінювати ризики своїх клієнтів і знаходити відповідне покриття і відповідну компанію з кращими умовами для конкретної ситуації. Клієнти брокера частіше залишаються повністю задоволені послугами СК, від них надходить менше скарг, у них позитивний досвід роботи зі страховиками, так що вони купують більше страховок і рекомендують робити те ж саме своїм друзям та знайомим.

Сподіваємося, ми відповіли на більшість питань, які виникають у вас, коли ви роздумуєте на тему, чи потрібен вам страховий брокер. Якщо є моменти, які ми ще не висвітлили – із задоволенням відповімо особисто. Контакти вказані в шапці сайту.

читати 2.08 2021
Перейти на UA
Перейти на RU
Go to ENG