Особистий кабінет

Блог

Головна / Блог / Що робити, якщо нічого не встигаю? Поради по керуванню часом

Главное

Пусть эти советы по управлению временем помогут вам повысить производительность. Не забывайте, что страхование так же, как и тайм-менеджмент, помогаю жить и работать лучше.
Що робити, якщо нічого не встигаю? Поради по керуванню часом

Іноді може здатися, ніби ви проводите свій день, бігаючи без зупинок, але ввечері виявляється, що зроблено не так вже й багато. Через це  відчуття розчарування працездатність здатна знижуватися, а необхідність щось робити перетворюється на непід’ємний тягар. Тому поради з тайм-менеджмент є справжнім спасінням для професіоналів, які виконують різноманітні завдання протягом одного дня.

1. Відстежуйте ваші навантаження

Першим кроком до ефективного управління часом є відстеження щоденної діяльності та створення точної картини того, де та на що ви витрачаєте свій час. Запішить те, що ви робите протягом дня похвилинно. Може виявитися, що робите ви не так вже й мало. Також такий «знимок робочого часу» допоможе з’ясувати, яка діяльність відбирає найбільше часу, та наведе на думки, як її можна оптимізувати. Що ще може завадити прогресу в роботі? Іноді стрибання між проєктами, іноді занурення в електронні листи, іноді беззмістовні наради по Zoom.

2.Викреслюйте непродуктивні заняття з графіку

У фокусі тайм-менеджменту є зміна вашої щоденної поведінки, щоб ви могли виконувати завдання ефективніше. Дізнайтеся, на що витрачаєте свій час, не присвяченій роботі (наприклад, серфінг в Інтернеті, особисті дзвінки чи спілкування в соціальних мережах) і для початку поставте невеликі цілі, наприклад, виключіть одну з цих цілей на тиждень. У більше м’якому варіанті – виділять на них обмежений час. наприклад, під час обіду.
3. Використовуйте програми та додатки по управлінню часом
Списки завдань, таймери та інструменти керування соціальними медіа можуть допомогти ефективно керувати вашим робочим навантаженням. Можемо порадити Evernote, Reminders, Wunderlist, Hootsuite, Todoist. Загалом таких додатків багато, є з чого обрати.

4. Розставте пріоритети

Кожен робочий день слід починати зі списку завдань у порядку їх пріоритетності. Якщо у вас є, наприклад, 10 завдань на цей день, скільки з них вам насправді потрібно виконати? Перш ніж відповідати на електронні листи або телефонувати протягом дня, запишіть термінові завдання, які вам обов’язково потрібно виконати в цей день. Це забезпечує зосередженість, і ви будете відчувати, ніби ви досягли чогось в кінці дня.

5. Делегуйте завдання

Якій би бізнес у вас не був, завжди є завдання, які модна передати на аутсорсинг. якщо дозволити іншим нести частину навантаження – це ефективніше управління часом. Теж саме стосується домашніх завдань, які відбирають багато нашого часу, особливо під час віддаленої роботи.

6. Зробіть розпорядок дня

Структурований розпорядок дня забезпечить вам набагато більшу продуктивність під час роботи. Навіть якщо ви працюєте з дому, залишайте ліжко у той самий час, як коли вам потрібно було їхати на роботу, перевдягайтеся. Комусь для ефективності навіть потрібно війти з дому та пройтися біля нього, щоб повернутися у свій home office вже у робочому настрої. Використовуйте часові обмеження, наприклад, виділіть на відповідь на електронні листи точні години вашого дня.

Нехай ці поради з управлінням часом допоможуть вам підвищити продуктивність. Не забувайте, що страхування так саме, як й тайм-менеджмент, допомагаю жити та працювати краще.

Автор — Катя Майер

Главное

Пусть эти советы по управлению временем помогут вам повысить производительность. Не забывайте, что страхование так же, как и тайм-менеджмент, помогаю жить и работать лучше.
все новости