Особистий кабінет

Блог

Головна / Блог / Як стати успішним брокером

Головне

Якщо ви хочете спробувати себе у ролі страхового агента та відчуваєте, що це ваше - телефонуйте до нас. Найкращих кандидатів ми запросимо на співбесіду.
Як стати успішним брокером

Ця стаття буде корисною для наших колег-страхових брокерів (страхових посередників), або для тих, хто тільки збирається пов’язати своє життя з консультуванням з питань страхування.

Перше та найголовніше у професії – це постійне навчання. Брокер повинен добре розумітися на фінансових питаннях як з теоретичної, та й з практичної точки зору, а не тільки знати, які страхові продукти пропонують страховики, й у чому їхні відмінності.

Якщо ви готові навчатися та докладати зусиль для отримання інформації – у вас є шанс досягти успіху у професії.

Пропонуємо ще п’ять порад, щоб закріпити успіх.

1. Будьте присутні у інтернеті

Пандемія навчила багато людей спілкуватися, робити покупки та отримували важливу інформацію у соцмережах та інтернеті загалом. Буде неправильно не скористатися цим каналом для інформування потенційних клієнтів про важливі для них послуги страхування.
Можна розробити власний сайт-візитку, що містить детальну інформацію про ваш бізнес, послуги та найкращі способи зв’язатися з вами, але дешевше використовувати соціальні медіа, щоб розпочати розмову про страхування. Звісно, у соцмережах потрібно не рекламувати себе напряму (такий підхід спрацює тільки у класичній зовнішній рекламі, або у контекстній рекламі в інтернеті) – тут потрібно вистроювання діалогу з клієнтом починаючи з самого початку – з формування довіри. Тож зміст постів для фейсбуку та інстаграму повинен насамперед бути корисним для читачів. Готуйтеся писати аналітику, огляди, ділитися лайфхаками, новинами галузі, говорити про здоров’я, накопичення та ризик-менеджмент.

2. Будуйте зв’язки

Побудова зв’язків є одним з найважливіших  завдань брокера. Перший крок до цього  – участь у місцевих групах, наприклад, вашої громади, активність у бізнес-мережах, галузевих організаціях. Але тут важливий принцип взаємообміну – будьте готові давати громаді та її членам стільки уваги, скільки вони потребують, й тоді тільки розраховувати на початок діалогу з вами, як з продавцем страхових продуктів. Використовувати спільноту тільки як площадку для самопросування дуже не рекомендується.

3. Будьте відкриті

«Комунікація – найважливіший навик, яким повинен володіти будь-який лідер», – вважає підприємець-мільярдер Річард Бренсон. Ця цитата, звісно, не тільки про керівників підприємств, вона про будь-якого підприємця, який хоче завойовувати серця клієнтів. Тому використовуйте всі канали комунікацій, які доступні сьогодні. Це може бути телефон, електронна пошта, месенджери. Завжди будьте готові розповідати про себе, страхування загалом та страхові продукти, з урахуванням того, хто саме перед вами – ваша сусідка-пенсіонерка, матуся шкільного товариша вашої дитини, підприємець середньої руки або успішний бізнесмен. Усім їм потрібно страхування, але чи укладуть вони договір, залежить тільки від ваших навичок переконувати. Тож знайдіть ресурси, які допоможуть вам зміцнити навички усного та письмового спілкування та самопрезентації. Пам’ятайте, агент не повинен бути надмірно агресивним у своїх пропозиціях. Важливіше застосовувати здоровий глузд та відчувати потреби та емоції інших.

4. Підтримуйте належний рівень енергії

У роботі страхового агента прийдетеся обов’язково стикатися зі стресом, тож стресовитривалість, впевненість у собі та наполегливість є ключовими для досягнення успіху. Перші роки роботи агента можуть вимагати праці у вихідні дні, багато зустрічей, не всі з яких ведуть до укладання угод. Також треба бути готовим до відмов, вони можуть бути болючими, якщо «ні» поведеться слухати від рідних або знайомих, яким ви презентували ідею страхування так блискуче, як ви тільки можете. Впевненість у собі допоможуть підтримати психологічні вправи, які навчать цінувати досягнення, та звертати увагу тільки на позитивну сторону невдач. Займайтесь спортом та хобі, які відвернуть від неприємних думок. Звичайно, на початку роботи вам також допоможуть поради більш досвідчених спеціалістів, які можуть підтримати вас у будь-якій складній ситуації. Добре, якщо у компанії-брокера, до якої ви плануєте долучитися, є програма супроводу молодих кадрів та система наставництва (в нас в ProInsurance вона успішно діє).

5. Стимулюйте людей розповідати про вас та ваші послуги

Ідеальною може бути ситуація, якщо ваші клієнти без примусу чи прохання з вашого боку самі будуть рекомендувати ваші послуги  друзям, родині та колегам. Це найпотужніше джерело нових клієнтів, тому що думці найближчих людей в нас заведено довіряти найбільше. Але «створити» таких добровільних рекламних агентів непросто, та стимулювати цей процес знижками, або іншими преференціями неправильно. Просто будьте найкращими у свої справі, розповідайте про себе самі та будьте впевнені, що те саме зроблять й ваші клієнти, публічно чи у сімейному колі.

Якщо ви хочете спробувати себе у ролі страхового агента та відчуваєте, що це ваше – телефонуйте до нас. Найкращих кандидатів ми запросимо на співбесіду.

Автор – Катя Майєр

Головне

Якщо ви хочете спробувати себе у ролі страхового агента та відчуваєте, що це ваше - телефонуйте до нас. Найкращих кандидатів ми запросимо на співбесіду.
всі новини
Перейти на UA
Перейти на RU
Go to ENG