Традиційно підготували для вас стислий огляд новин галузі страхування за жовтень. Це новини можуть допомогти прогнозувати подальші події на нашому фінансовому ринку, та краще зрозуміти сьогоднішню ситуацію.
Роботодавці почнуть витрачати більше на медичне страхування у США
Брокер із перестрахування та страхування Aon прогнозує, що витрати великих американських роботодавців, які платять за медичне обслуговування своїх співробітників, зростуть у середньому на 5% і становитимуть понад 13 тис. доларів на одного співробітника у 2022 році.
Профілактична та амбулаторна допомога — ці медичні послуги, за прогнозами, найбільшою мірою стануть найпопулярнішими у 2022 році. Але Aon зазначає, що багато хто з її клієнтів будуть прагнути знизити ці витрати, використовуючи такі стратегії, як зміна плану, нагляд за постачальниками та управління хронічними хворобами працівників.
Так, наприклад, віртуальна допомога тепер виходить за межі швидкого візиту з приводу симптомів грипу або виписки рецептів. Тепер вона поширюється на первинну та спеціалізовану допомогу, включаючи послуги з емоційного та жіночого здоров’я.
Європейські компанії регіону CEE збільшили премії на 8%
Валові премії страховиків 17-ти страхових ринків Центральної та Східної Європи (CEE) на кінець червня 2021 року становили 20.75 млрд євро, що на 8.3% вище проти аналогічного періоду минулого року.
Найбільша частина премій була отримана у страхуванні майна (315 млн євро), тоді як премії за класами автострахування склали близько 162 млн євро по автокаско та 42 млн євро по ОСАЦВ.
Премії зі страхування життя на регіональному рівні становили 6.35 млрд. євро (+9.1%), наблизившись, але все ще не досягнувши докризового рівня. У той же час виплати та відшкодування зі страхування життя збільшилися порівняно з аналогічним періодом минулого року на 6.36% до 4.72 млрд євро, і цю тенденцію можна частково пояснити зростанням смертності на тлі пандемії, а також проблемами зі здоров’ям, спричиненими пандемією та спекою, що вразила деякі країни.
Валові премії з ризикового страхування зросли порівняно з аналогічним періодом минулого року на 7.94% до 14.39 млрд. євро, перевищивши значення першого півріччя 2020 року більш ніж на 900 млн євро.
Українські страховики витрачають на рекламу майже 4% отриманих страхових премій
Витрати українських страхових компаній на рекламу та маркетинг у 1 півріччі 2021 року залишилися на рівні попередніх років.
Витрати на збут страхових послуг за 6 місяців становили 958 млн грн, у т.ч. у ризиковому страхуванні 881 млн грн та у лайфовому сегменті 77 млн грн. Тобто на збут та просування своїх послуг українські страховики витратили майже 4% від отриманих страхових премій.
Нагадаємо, що витрати українських страховиків на рекламу та маркетинг у 2020 році склали 80 млн грн, у 2019-му – 77 млн грн, у 2018 році – 99,3 млн грн, у 2017-му році витрати становили 136,9 млн грн, у 2016-му році – 137,6 млн грн
МТСБУ прозвітувала про виплати з Фонду захисту потерпілих
МТСБУ за 9 місяців 2021 року виплатило із Фонду захисту потерпілих 202,3 млн грн (+32%). Загальна кількість виплат за січень-вересень зросла на 18,5% та становила 5,4 тис. шт.
Найбільша питома вага, як і в попередні періоди, у страхових виплатах – за шкоду, заподіяну власниками незабезпечених транспортних засобів (які стали винуватцями ДТП без діючого поліса ОСАЦВ). Показники становлять 61% у кількості виплат, і 67% у сумі сплаченого відшкодування. За цією статтею виплат МТСБУ зробило 3,3 тис. шт. виплат на загальну суму 136,2 млн грн, кількість виплат порівняно з аналогічним періодом 2020 року збільшилася на 12%, а сума виплат на 30%.
За матеріалами видання forinsurer.com