Особистий кабінет

Блог

Головна / Блог / Чому вам потрібен незалежний страховий брокер

Головне

Брокеры так же ценят своих клиентов, как и профессиональные страховые компании, но могут гарантировать более индивидуализированный подход.
Чому вам потрібен незалежний страховий брокер

Страхування  – це складний продукт, і хоча зараз цю послугу, як багато речей, можна придбати через інтернет, у клієнтів завжди залишається багато питань. На них можуть відповісти у страховій компанії. Але як вибрати надійну страхову компанію, яка буде сумлінно виконувати свої обов’язки та готова надати усі необхідні роз’яснення ще до укладання договору страхування?

Тут підтримку надасть страховий брокер. Але крім цього у брокера ще є багато функції та можливостей, які приватні страхувальники та бізнес можуть застосувати собі на користь.

Неупередженість

Страховий брокер працює на стороні клієнта, та залишається незалежним від страхових компаній. Це означає, що він може давати чесні, неупереджені поради щодо різних страховок у різних страхових компаніях.  Цінуючи клієнта та його довіру, брокер не буде замовчувати проблемні та рискові моменти у страхових продуктах, а  його досвід та спеціалізовані знання допоможуть обрати оптимальний варіант страхового захисту з необхідним покриттям. Людини навіть з фінансовими знаннями розібратися у цьому самотужки можливо тільки при інвестуванні достатнього часу.

Професіоналізм

Основний «капітал» брокера  – це його знання про страховий ринок. Тому у брокерських компаніях дуже ретельно ставляться до досвіду співробітників, підвищення їхньої кваліфікації. Багато хто працює у цій сфері десятиріччями. Але для успішної роботи треба не тільки знати про особливості страхових компаній, їхньої політики врегулювання, налагодити партнерські відносини з клієнтським департаментам страховиків.  Дуже важливого у нашому бізнесі –  чути та розуміти клієнта, його потреби, щоб запропонувати саме той страховий продукт, що буде відповідати його стилю життя  та захистить саме те, що може підпасти під удар. Звісно, треба ще й вмити говорити з клієнтом не сухою мовою термінів, а зрозумілою, «людською мовою», щоб найскладніші страхові питання ставали простими.

Підтримка 24/7

Брокери так само цінують своїх клієнтів, як й професійні страхові компанії, але можуть гарантувати більш індивідуалізований підхід. Традиційно брокери беруть на себе розв’язання основних питань по договорах клієнтів, зокрема, у складних в обслуговуванні програмах корпоративного медичного страхування великих колективів. Тут у день може ставатися по декілька страхових випадків,  підготовити заяву на виплати та правильно зібрати документи допоможе саме брокер. Також він візьме на себе іншу роботу з документами, наприклад,  включення у договір нових співробітників.

До того ж брокер може відповідати на запити практично цілодобово, хоча його графік роботи зазвичай стандартний.

Окрема тема – врегулювання, саме брокер контролює, що страхова компанія виконувала свої обов’язки за договором. Іноді доводиться використовувати важелі тиску і лазівки, відомі брокерам, але зазвичай достатньо, щоб страхова компанія впевнилася що клієнт, чий договір супроводжує брокер не порушував умови страхування.

Це далеко не всі фактори, які впливають на рішення клієнтів працювати зі страховим брокерами, а не напряму зі страховиками. Про інші можливості, які дає брокерська підтримка, ми поговоримо у наступних статях.

А поки що по традиції нагадуємо,  що страхові брокери Proinsurance забезпечують найкращі умови страхування та координують процес відшкодування так, щоб  наш клієнт завжди отримував належне йому. Тож, якщо ви хочете отримати першокласне страхове обслуговування, ми поруч. Чекаємо на ваш дзвінок.

 

Головне

Брокеры так же ценят своих клиентов, как и профессиональные страховые компании, но могут гарантировать более индивидуализированный подход.
всі новини
Перейти на UA
Перейти на RU
Go to ENG