Особистий кабінет

Блог

Головна / Блог / РЕАЛЬНІ ІСТОРІЇ З ЖИТТЯ СТРАХУВАННЯ

Головне

А головне це те, що наша компанія змогла зберегти зв'язок з клієнтами і стати основною зв'язуючою ланкою для отримання важливої інформації від страхової компанії та надати підтримку в цей непростий час. Це і є основною метою добросовісного страхового брокера.
Хочемо поділитися досвідом нашої співпраці з клієнтами і партнерами.
РЕАЛЬНІ ІСТОРІЇ З ЖИТТЯ СТРАХУВАННЯ

Під час початку повномасштабного вторгнення ворога в Україну більшість бізнесу опинилося в кризових нестандартних умовах діяльності. Доводилось приймати оперативні рішення аби не втратити роками напрацьоване, при цьому рятуючи життя своє і своїх близьких. А головне це те, що наша компанія змогла зберегти зв’язок з клієнтами і стати основною зв’язуючою ланкою для отримання важливої інформації від страхової компанії та надати підтримку в цей непростий час. Це і є основною метою добросовісного страхового брокера.

Хочемо поділитися досвідом нашої співпраці з клієнтами і партнерами:

  • Під час початку воєнних дій, в лютому місяці, співробітник однієї компанії та його сім’я потрапили під обстріл при спробі евакуюватись з Києва. Дружина загинула, син та чоловік отримали вогнепальне поранення. Їх змогли забрати родичі з під Житомира, а потім відправити до Хмельницька на операцію. Але подальше лікування могли надати тільки за кордоном. У співпраці зі страховою компанією ми змогли організувати всю необхідну допомогу потерпілим.
  • Ще у 2014 році під час початку воєнних дій на Донбасі частина автопарку нашого клієнта, яка знаходилась на окупованих територіях, була пошкоджена та викрадена. На той час для страхової компанії такі випадки були виключенням і списувались на пункт форс-мажор і воєнні дії. З нашою допомогою страхова компанія погодилась виплатити клієнту  50% страхової суми за 10 втрачених автомобілів.
  • В період до початку війни у клієнта сталося ДТП з вини іншого учасника. При транспортуванні авто до місця ремонту сталося вже друге ДТП за виною водія клієнта. ДАІ викликати не стали, так як була сума пошкоджень, на перший погляд, до 50тис.грн. Проте СТО порахувало завдану шкоду на більшу суму . Клієнт не міг отримати відшкодування по ОСЦПВ, бо відповідальна страхова компанія була не спроможна в військових умовах зробити виплату. Тому, після звернення до нашого спеціаліста, він  допоміг своїми порадами вирішити питання на користь нашого клієнта.

Ми горді з того, що те що ми робимо вже 23 роки, дозволяє допомагати людям.

Головне

А головне це те, що наша компанія змогла зберегти зв'язок з клієнтами і стати основною зв'язуючою ланкою для отримання важливої інформації від страхової компанії та надати підтримку в цей непростий час. Це і є основною метою добросовісного страхового брокера.
Хочемо поділитися досвідом нашої співпраці з клієнтами і партнерами.
всі новини
Перейти на UA
Перейти на RU
Go to ENG